IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Polo'tje doet het nog steeds goed! Km teller staan op bijna 90 000 dus tijd voor een onderhoudje! Olie, oliefilter, pollenfilter, luchtfilter, remblokjes & schijven, remvloeistof, draagarm rubbers vervangen en nog eens goed polieren & waxen! Remklauwen en trommels ook terug spuiten want het roest begint er weer lichtjes door te komen.

dsc0633b.jpg
 
Geen idee van hoe of wat omtrent onderhoud, ik kwam alleen even zeggen dat ik een doekje moest pakken om het kwijl op te ruimen :lol:

Ze staan er beiden echt prachtig bij! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Bon, de Polo wordt weer wat 'afgebeuld' ook. Ben dit weekend weer begonnen met een oude hobby, MTB'n. Fietsje is ondertussen eigl al beetje 'versleten', maar eerst terug wat aan de uithouding werken en dan eens nieuw speelgoed kopen. Ook nog eens mijn Kite uitgehaald, ook weer beginnen met powerkiten en kitesurfen binnenkort, is al veel te lang geleden. Ex-vriendin was ertegen dus was er toen mee gestopt.

polof2.jpg


polofr.jpg
 
Ik vind zo'n fietsendrager altijd eng Stick Out Tongue

Is zoiets nog makkelijk te monteren?

ik had er ook schrik van, maar als het goed vaststaat kan er niets gebeuren. Installeren stelt niets voor. 6 kabels in het interieur vastmaken, 2 onder de plank, 2 aan de hoedenplankdragers en 2 nog eens aan de hoedenplank dragers. Normaal moeten er 2 aan de achterklep achter de ruit vast gezet worden maar ik maak ZE binnenin vast. Ik steek dat liever niet zomaar achter de ruit.

dan de drager eraan gesoen en klaar. Ik heb nu dan ook zo'n cheap norauro dragertje ipc zo'n overpriced thule.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!