Franklin Polo6R kies je er bewust voor een koude motor stationair warm te laten draaien? Ik begrijp dat dit veel meer slijtage veroorzaakt.
Dat dacht ik ook en toch zijn er auto's die het standaard doen. Dodge RAM van mijn neefje kan je met de afstandbediening 2x starten. Staat er wel een 5.7 HEMI V8 te ronken stationair. Ik snap wel dat Trump niet in climatechange gelooft, moeten ze al die wagens aanpassen.

Rijden er al mensen op winterset ? Of word er gewoon doorgereden op zomer :cool:
Nog niet maar ze gaan er zeker te weten wel onder. Sneeuw of geen sneeuw.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Standkachel warmt ook je koelvloeistof tot bedrijfstemp op toch? Wel een slimme investering als je het zelf kan in bouwen

Jep standkachel verwarmd het koelwater, dat vervolgens door de motor naar de kachel radiator gaat om het interieur te verwarmen.

Bij de oude type' webasto had je alleen in 1 loop zitten
En kon je dus of het warmste water door de motor laten lopen en dan richting de binnen verwarming of andersom.

Tegenwoordig zijn het 2 circuits met een elektrische klep.
Dus dan kan je gewoon instellen hoe je wilt dat hij welk deel verwarmd
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Dat dacht ik ook en toch zijn er auto's die het standaard doen. Dodge RAM van mijn neefje kan je met de afstandbediening 2x starten. Staat er wel een 5.7 HEMI V8 te ronken stationair. Ik snap wel dat Trump niet in climatechange gelooft, moeten ze al die wagens aanpassen.

Nog niet maar ze gaan er zeker te weten wel onder. Sneeuw of geen sneeuw.
Ja Ruud dan vergelijk je ook een mug met een olifant een 1.2 3 cilinder kindermotor met een 5.7 v8 Hahaah Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Geloof me, wil je niet...


Maar het is heel makkelijk. Krijg en heb een depressie vanaf je 28ste.
Geef je ex het huis,. Werk nog 3 jaar door en geef niks uit.
En neem ontslag en bedenk hoelang je met je spaargeld kan doen....

O, klote man, depressies en scheidingen zijn verschrikkelijk... Had gehoopt op erfenis, verkoop
bedrijf, loterij enz.............
 
  • Leuk
Waarderingen: Emiel van Putten
Geeft niet man,

Het gaat zoals het gaat.
Scheiding ging prima, geen onvertogen woord gevallen.
Ik neem mijn auto, pc en kleding mee. De rest in het huis en het huis is van jou. Goede deal. Mij ex een huis. Mijn katten een huis.

En ik kan doen en laten wat ik wil. En de depressie ben ik na 5 jaar ook wel vertrouwd mee vrees ik. Denk niet dat ik ooit nog beter zal worden.


Dus nu lekker is spanje. Een huis afwerken, verbeteten en natuurlijk delen opknappen. En volgend jaar zie ik wel weer verder.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, TolgaE en Laszlo
Spuit vet oid gaat echt niet helpen.
Enigste wat kan helpen is iets van vet tussen het rubber en de stang.
Hiervoor haal je het rubber los...
Dus kan je voor 10euro beter 2 nieuwe rubbers kopen en gelijk vernieuwen ;)
Hoe haal je die rubbers los dan? Dan moet je t gaan demonteren toch. Heb effe niet helder hoe je dat makkelijk kan doen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!