Het grote 'kleine vragen' topic

Ik gebruik ook 5w30 en dealer gebruikte het ook in mijn geval. En elke 15k kilometers olie verversen en olie filter en elke 30k kilometer groot onderhoud uitvoeren. Heb nog nooit problemen gehad :)
Zeker, maar jij hebt dan wel weer een hele andere motor, voor een 1.2 tsi wordt voor een normale onderhoudsinterval zelfs 5w40 aangeraden

1709037046963.png
 
heel goed punt idd. zag ff niet dat het om een gti ging haha. dat meen je! rijd dus al heel lang op verkeerde olie haha. zit er veel verschil in tussen 5w30 en 5w40?
Nee, niet mega groot, aangezien het ook gebruikt wordt voor de verlengde interval kan het in principe ook geen kwaad, maar ik ben er altijd fan van om de fabrikant te volgen en in het geval van iedere 15.000 km olie verversen dan ook 5w40 te gebruiken. Is bij mijn motor ook zo
 
Nee, niet mega groot, aangezien het ook gebruikt wordt voor de verlengde interval kan het in principe ook geen kwaad, maar ik ben er altijd fan van om de fabrikant te volgen en in het geval van iedere 15.000 km olie verversen dan ook 5w40 te gebruiken. Is bij mijn motor ook za
Oooh gelukkig maar. ik moet over 2k kilometer weer verversen, zal er dan is 5w40 ingooien. nog aanrader voor goed merk olie?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Heb jij toevallig nog een leuk adresje voor het inbouwen van een stuurkolomschakelaar en mfsw? me schakelaar is stuk, maakt kortsluiting, me ruitenwissers gaan niet meer uit XD. En dacht als dat stuur er toch af moet kan er net zo goed gelijk een mfsw erop geknalt worden.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Nou Michel kan dat goed, maar die komt uit het hoge noorden. Nu wil het toeval dat ik dat ook kan. Ik woon op 20 minuutjes afstand van gorinchem.
owh wat top! voor vergoeding uiteraard! Ik zie idd termei. Ik kom daar af en toe ook wel is, wat toevallig. Ik zie inderdaad op je profiel dat jij enorm handig bent! flink wat aangepakt aan jouw polo zo te zien, gave bak hoor! Kan je mensen dmen op het forum, ben nog erg nieuw hier op het forum :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!