Het grote 'kleine vragen' topic

Voor zo ver ik weet, is het heel lastig om op dit moment setjes te krijgen om cruise control in te bouwen.

Het inbouwen van een normaal MF stuur zonder cruise control kan wel zonder problemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Diversify
Vraagje, weet iemand wat de originele fabrikant is van de Polo WRC dempers & veren?
Ik zit er over na te denken om het spul te vervangen, omdat het toch wel te stug begint te worden.

Waarschijnlijk is het spul ook al vanaf dag 1 onder de auto gemonteerd, dus nu een dikke 140.000 km oud.

Een nieuwe set zal de boel flink opfrissen verwacht ik, maar daarom dus wel op zoek naar het originele werk.
 
je vergeet een paar oliefilters van bosch :')
Mad Get Out GIF by Get Out Movie
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en dov
Ik zou ook stabilisator-koppelstangetjes mee bestellen @JelleR verder is het compleet
Je hebt helemaal gelijk, ik heb ze 5 min geleden toegevoegd!
Ik kreeg nog als advies van de garage om 6R0412319 ook te vervangen, wat zeg jij?

Het aanslag boutje bovenaan tussen het chassis en de veerpoot zelf. Nummer 4 op de foto.

Wellicht domme vraag, maar de veerpoot rechts voor kraakt nog wel eens, moet ik nog iets extra vervangen om dat te verhelpen?
Of heb ik nu de meeste / alle rubbers te pakken dat dat kan veroorzaken?

1707318074999.png
 
Als het kraakt echt met sturen is het hierna wel opgelost. Nummer 4 kun je meebestellen, heb ik nog nooit gedaan. Is een metalen schotel die je op je schokdemper doet. De nieuwe schokdempers komen ook met 2 nieuwe moeren. Let hier niet op, deze passen niet en zijn puur voor transport. Gebruik de moeren die op de schokdempers zaten die van de auto af komen.

Als je vragen hebt ff een bericht sturen ik antwoord graag
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Ik heb dit waarschijnlijk al vaker gevraagd, maar kan dit kwaad?
Vaak na dat het flink heeft geregend staat hier water in. Wel goed om te vermelden is dat ik na dat ik de auto heb gewassen dit altijd mooi droog maak met een droog doek.
Bekijk bijlage IMG_5895.jpeg
Dit is links ^
Bekijk bijlage IMG_5896.jpeg
Dit is rechts, beduidend minder maar toch wel wat water aanwezig ^
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!