Het grote 'kleine vragen' topic

Ik vat 'm ook niet helemaal hoor, dus je tikt dik geld af voor Castrol olie en je laat voor een paar euro het oliefilter zitten?

Dus je nieuwe olie vloeit potentieel langs de viezigheid in het filter van x000km geledenBig Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Weet iemand toevallig waar ik van hieruit het beste een kabel kan heen sturen?
Ik probeer vanaf hier de kabel naar bv beneden richting achterlicht of gelijk onderbij de bank te krijgen om via de dorpels naar voren te komen… maar het lijkt dat dit gat dood loopt na 30 a 40 cm. Iemand een idee hoe ik mijn kabel hier doorkrijg?
De kabel is van een achteruirij camera (flip logo).
Alvast bedankt voor jullie reactie!
 

Bijlagen

  • IMG_8963.jpeg
    IMG_8963.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Weet iemand toevallig waar ik van hieruit het beste een kabel kan heen sturen?
Ik probeer vanaf hier de kabel naar bv beneden richting achterlicht of gelijk onderbij de bank te krijgen om via de dorpels naar voren te komen… maar het lijkt dat dit gat dood loopt na 30 a 40 cm. Iemand een idee hoe ik mijn kabel hier doorkrijg?
De kabel is van een achteruirij camera (flip logo).
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Je kunt daar inderdaad naar beneden richting achterlicht/wielkas. Ik heb er eerst een lang dun flexibel kabeltje doorgeduwd, vervolgens beetje teruggetrokken, de andere kabel er aan vastgetaped en toen trok ik hem er zo door. Het blijft een rotklusje.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Je kunt daar inderdaad naar beneden richting achterlicht/wielkas. Ik heb er eerst een lang dun flexibel kabeltje doorgeduwd, vervolgens beetje teruggetrokken, de andere kabel er aan vastgetaped en toen trok ik hem er zo door. Het blijft een rotklusje.

Zo heb ik het ook gedaan, let wel op dat rie waarschijnlijk achter het plaatwerk uitkomt, zit daar een soort dubbele wand.

Kan je niet iets van een trekkabel/trekveer gebruiken?
Die is vaak stevig, geen scherpe rand/punt en je kan je kabel er aan het uiteinde gelijk aan vastmaken en mee erdoorheen trekken.

Dit bedoel ik.
Dank voor de reacties, ik ga vanavond proberen of ik de kabel naar binnen kan krijgen zodat ik het gat eindelijk kan afsluiten.
Ik heb nu een iets stuggere kabel gevonden die ik als trekveer wil gaan gebruiken... Het groene tuin ijzerdraad was iets te dun en boog te snel. Dus hopelijk gaat het nu makkelijker. Ik denk dat ik het eerst via de achterlichten ga proberen, dan kan ik daarvandaan volgens mij langs de zijkant van de bank bij de dorpels komen en zo naar voren werken. De dorpel van de achterdeur had ik al los gekregen, en daaronder liep een kabelbundel vanaf de achterkant... Dus dat lijkt me een goede route naar voren. Hopelijk vanavond even tijd en dan zou het mooi zijn als ik de kabel er doorheen krijg!
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Hi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een Polo 6C uit 2015. Ik wil graag een multifunctioneel stuur met cruisecontrol in mijn Polo laten inbouwen. De huidige BCM in mijn auto heeft het nummer 6C0 937 089 B. Mijn Polo is uitgerust met een botswaarschuwingssysteem, maar heeft momenteel geen multifunctioneel stuurwiel en geen start-stop systeem. Is het mogelijk om dit te installeren en kennen jullie toevallig leden op dit forum die mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt voor alle reacties.

Groetjes,
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 MPI 
Als de auto ook geen cruise control heeft op de hendel, dan gaat het mij niet lukken om dat te maken op een MF stuur.
Het lukt me wel om de cruise control over te zetten van de hendel naar het stuurwiel.
Dank voor de informatie. Zou het inbouwen van reguliere cruise control wel kunnen met een regulier multifunctioneel stuurwiel, dus een stuur zonder cruise control.

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 MPI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!