Het grote 'kleine vragen' topic

Hoe werken de corneringlights bij een polo met dagrijverlichting? Wordt de dagrijverlichting gebruikt? of gaat deze uit en worden de mistlampen gebruikt? Of is dit helemaal niet aan te vinken?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Iemand die mij kan helpen? In mijn Polo 6R heb ik een Discover Media PQ. Hierop heb ik een klaplogo camera van een golf 7 aangesloten. Wanneer ik mijn auto in de R zet, geeft de display geen beeld, ook geen zwart beeld etc. De functie is gecodeerd. Als ik de functie uitzet en dan weer aan zet, dan switch de wel om naar t beeld van de camera. Zet ik de auto uit en weer aan, dan geeft die weer geen camera beeld.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Thanks PoloDJ, het is geluk!

Ander vraagje, is het een 'instelling' om de automatische vergrendeling in- of uit te schakelen via VCDS?

Ik heb mijn auto zondag weggezet op de parkeerplaats en toen klaarblijkelijk de auto niet op slot gezet.
Nu voelde ik er vandaag aan, 4 dagen later, en stond de auto gewoon nog ontgrendeld.
Alle portieren waren dicht dus de auto had gewoon kunnen vergrendelen.
 
Ik had wel iets raars een aantal weken geleden, waar ik de sleutel in het contact had, een geluidje van het alarm hoorde, toen de deur dicht deed en daarna niet meer in mijn auto kwam.

Natuurlijk was sleutel 2 niet in de buurt.
Maar kan dit ook een reden zijn? Alsof 'ie in een andere stand is gegaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!