Het grote 'kleine vragen' topic

Klopt het dat onderdeel 5G0947409 de LED versie is van 7L0947415.
En als ik 2x de LED versie koop, dat het past + geen foutcodes oplevert?

Mijn Aliexpress ledlampies hebben het na een jaar (beiden!) al begeven, dus dat doe ik niet weer.
Klopt, echter heb ik in de halogeen versie gewoon LED gestoken. Dat metalen stukje kan je eraf halen.
Dacht vanmiddag dat je de kenteken verlichting bedoelde :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Was dat een antwoord op mijn vraag? Zo ja, wel vreemd. Eerder had ik er nooit zo veel. Zijn lekker bezig daar bij VW haha

Ja op jouw vraag idd.
Had er vanmorgen weer 1.
Lijkt steeds dezelfde te zijn.

Kleine verbeteringen aan de shop o.i.d.
 
Ja op jouw vraag idd.
Had er vanmorgen weer 1.
Lijkt steeds dezelfde te zijn.

Kleine verbeteringen aan de shop o.i.d.
Ja inderdaad, had er vanochtend ook weer 1.
Heb over 1500km m'n 60.000km beurt.
Dus leg dan wel de vraag bij VW garage neer of dit normaal is, of dat er inderdaad een update ergens niet lekker uitgevoerd kan worden waardoor hij keer op keer aangeboden wordt. Tot die tijd blijf ik maar gewoon op OK drukken Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Haha
Waarderingen: _Maarten_
De onderdelendienst stuurt het volgende:
Delen zitten niet origineel op deze auto. Bestelde delen kunnen niet retour als het niet de juiste zijn.

Mag hij zomaar bepalen dat ik geen herroepingsrecht heb op een besteld product? Lijkt me niet toch?
Ondanks dat er voorwaardes in het aankoopcontract worden vermelden moeten deze in lijn liggen met de wet herroeprecht. Ze mogen deze clausule erin zetten maar dit wil niet direct zeggen dat het effectief is, hetzij standhoud in juridische zin.

Ik snap deze zin aan de andere kant ook wel, als een mechanisch of elektrisch onderdeel in een auto wordt geplaatst waarvoor dit onderdeel niet bedoeld is, kan deze natuurlijk ook beschadigd raken. Deze beschadiging is als verkopende partij niet te verifiëren bij retour product. Bij de 2e hands onderdelen (fysieke)handel zie je vaak dat ze dan ook niet deze onderdelen retour nemen. Hierbij heb je dus geen recht op herroep btw.

Maar in beginsel kunnen ze veel roepen maar moeten ze zich wel aan de wet houden, dus je kan gewoon retourneren binnen 14 dagen na levering. Herroeprecht ACM
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob en JelleR
Even een vraag. Mijn koelvloeistofpeil stond vanaf de aanschaf precies op het minimum streepje. Nu heb ik dat eergisteren bijgevuld tot max (koude motor). Gisteren kwam ik thuis en wilde even controleren of het met warme (draaiende) motor nog net zo stond. Dit is zo maar het viel me op dat de koelvloeistof een klein beetje "danst" in het reservoir. Ik heb er nooit eerder op gelet en heb verder ook geen klachten maar vraag me af of dit normaal is?
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Even een vraag. Mijn koelvloeistofpeil stond vanaf de aanschaf precies op het minimum streepje. Nu heb ik dat eergisteren bijgevuld tot max (koude motor). Gisteren kwam ik thuis en wilde even controleren of het met warme (draaiende) motor nog net zo stond. Dit is zo maar het viel me op dat de koelvloeistof een klein beetje "danst" in het reservoir. Ik heb er nooit eerder op gelet en heb verder ook geen klachten maar vraag me af of dit normaal is?
Is normaal, dat is omdat er koelvloeistof via de overloop leiding weer terug het reservoir in stroomt
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter B.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!