Het grote 'kleine vragen' topic

De pin in mijn kofferbakschakelaar is niet helemaal goed meer en laat soms los.
Daarom moet ik even een nieuwe schakelaar regelen, alleen lijkt er een verschil in de serienummers te zitten.

De schakelaar op mijn auto heeft code 6R6.827.469.D
Op onderdelenlijn kan ik ze alleen vinden met 6R6.827.469, dus zonder D.

Normaliter maakt mij dat niet zoveel uit, maar in dit geval is het ook daadwerkelijk anders gedrukt op de schakelaar.
Maakt dit nog uit / een verschil? De aansluiting lijkt overeen te komen.

Mijn schakelaar:

1704294128539.png

Wat ik op onderdelenlijn zie:

1704294141333.png
 
IMG_5848.jpegIk heb een polo GTI AW (2019) met de 18 inch velgen en wil er nu winterbanden (inclusief velgen) opleggen die ik erbij heb gekregen.
In de auto zelf ligt niks bruikbaars in de kofferbak (buiten de Beats subwoofer en coming home bandensetje). Heb zelf daarom een krik gekocht en wielmoersleutel maar zie dat er nog beschermkappen voor de bouten zitten (zie foto). Waar kan ik die zelf mee los krijgen?
IMG_5848.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
De pin in mijn kofferbakschakelaar is niet helemaal goed meer en laat soms los.
Daarom moet ik even een nieuwe schakelaar regelen, alleen lijkt er een verschil in de serienummers te zitten.

De schakelaar op mijn auto heeft code 6R6.827.469.D
Op onderdelenlijn kan ik ze alleen vinden met 6R6.827.469, dus zonder D.

Normaliter maakt mij dat niet zoveel uit, maar in dit geval is het ook daadwerkelijk anders gedrukt op de schakelaar.
Maakt dit nog uit / een verschil? De aansluiting lijkt overeen te komen.

Mijn schakelaar:

1704294128539.png

Wat ik op onderdelenlijn zie:

1704294141333.png
Zover mij bekend geen probleem qua montage en aansluiting.

Zelf heb ik een klapcamera van een AW, hierbij zitten de bevestigingspunten wel anders, verder is de aansluiting wel het zelfde.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Ik heb sinds een paar weken dat welke keer dat ik in de auto stap, mijn MIB weer aangeeft dat er een update is.
Ik druk elke keer op OK. Ook heb ik al een paar keer zitten wachten in de auto tot deze uitgevoerd is, en toch is er de volgende dag weer een update.

Zijn er anderen met een facelift AW die dit ook hebben? Gaat om de Discover Media radio, met draaiknoppen. MIB 3 uiteraard.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!