Het grote 'kleine vragen' topic

Kan het via de zoekfunctie niet zo snel opsommen.
Maar wie en waar kunnen voor mij het Discover media systeem vrijschakelen en wat meer opties aanpassen in de regio Rotterdam ?

Ik weet dat lowering in Breda zit, voor de rest dus nog een zwart gat.
Mijn dank is groot.
 
Volkswagen  Polo  2.0 Tsi 
Kan het via de zoekfunctie niet zo snel opsommen.
Maar wie en waar kunnen voor mij het Discover media systeem vrijschakelen en wat meer opties aanpassen in de regio Rotterdam ?

Ik weet dat lowering in Breda zit, voor de rest dus nog een zwart gat.
Mijn dank is groot.
Je kan @Rainesh proberen, is omgeving Den Haag
Zit ook nog een forumlid volgens mij in Spijkenisse, weet even niet wie dat nou was.
 
Heren en dames,

Op het moment dat ik op de climate control het knopje max met het voorruit tekentje aanzet, zie ik in de ventilator stand niet dat hij max aan staat. Vaak moet ik hem zelf volledig op max zetten, maar dan gaat het oranje lampje van het max knopje wel uit.
Hoe zit dit? Of is dit wat de Polo maximaal vind?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!