Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb een android radio met mogelijkheid voor een AHD achteruit kijk camera.

Heb een AHD flip camera gekocht, die voor een android radio bedoeld is, maar hoe sluit ik deze aan?


Als ik het goed heb,
blauwe draad van camera staat rear op, dus achterlicht
zwarte draad is min, die aan ground, ergens een aard punt
gele tulp aan "cvbs in" gele tulp bij radio
rode draad bij de tulp, aan de bruine back bij radio

en waar moet dan de rode 12V die aan camera zit, aan vast?
 

Bijlagen

  • 20220922_163421.jpg
    20220922_163421.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 18
  • 20220922_190302.jpg
    20220922_190302.jpg
    3.3 MB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
En die dunne blauwe bij camera dan? Staat rear op
En is niet lang genoeg om naar radio te gaan.
Excuus, tijdje geleden alweer.

1 -> hoofdkabelboom -> 12+ v rood (DIKKE KABEL ) gaat naar constante stroom . zwarte - kabel natuurlijk op grond. Dat heb ik met scotchlock connectors op de quadlock vast gemaakt. AV tulp kabel -> blauwe blokje. Blauwe kabel gaat naar je achterlicht -> Zwart/blauwe kabel aftappen op je achterlicht. indien met filter dan op je filter aansluiten (AANGERADEN!).

2e kabel -> 12v geschakeld stroom (komt uit het CVBS kastje) rood = 12v+ zwart = - aarde . Grijze blok op je quadlock en dan heb je een female grijze blokje waarin je de oude grijze blokje erin stopt. Stroom heb ik vanuit mijn zekeringkast getapt (ACC).

Deze info is mede mogenlijk gemaakt door @SURRONLY en alle credits gaan naar hem!
 
Mijn auto moet over 5800km weer voor een beurt zoals hij aangeeft maar weet iemand waar het klokje met het cijfer 10 voor staat?

Gtym0bv.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Beste lezers,

Mijn Polo heeft (zoals veel andere Polo’s) verwarmbare buitenspiegels. Nu weet ik niet of de spiegels tegelijkertijd verwarmen samen met de achterruit als ik de knop voor achterruit verwarming aanzet. Wie kan mijn vraag beantwoorden, en wie kan dit eventueel coderen? (als het gecodeerd moet worden).

Ik hoor graag!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Beste lezers,

Mijn Polo heeft (zoals veel andere Polo’s) verwarmbare buitenspiegels. Nu weet ik niet of de spiegels tegelijkertijd verwarmen samen met de achterruit als ik de knop voor achterruit verwarming aanzet. Wie kan mijn vraag beantwoorden, en wie kan dit eventueel coderen? (als het gecodeerd moet worden).

Ik hoor graag!
Dat is te coderen als het nu niet aan staat. Bij de 6C is het byte 14 - bit 3 en 4 activeren. Er zit vast iemand bij je in de buurt die dit voor je kan coderen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Beste lezers,

Mijn Polo heeft (zoals veel andere Polo’s) verwarmbare buitenspiegels. Nu weet ik niet of de spiegels tegelijkertijd verwarmen samen met de achterruit als ik de knop voor achterruit verwarming aanzet. Wie kan mijn vraag beantwoorden, en wie kan dit eventueel coderen? (als het gecodeerd moet worden).

Ik hoor graag!
Volgens mij worden bij een Polo 6C de spiegels tegelijk met de achteruit verwarming verwarmd. Waarom denk je dat jouw spiegels niet verwarmd worden?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Tenzij je het aanzet met bv VCDS, zal het niet samen aan gaan maar moet je de buitenspiegels verwarmen met de draaiknop in de deur.
Ja dat zou dus wel moeten idd. Ik heb het nog nooit getest maar het lijkt me sterk dat het samen gaat zonder het te coderen. In mijn Citigo ging het wel samen aan, is ook gecodeerd uiteindelijk.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Binnenkort heb ik een rijvaardigheidstraining en heb hiervoor een auto met mechanische handrem nodig. Mijn polo heeft dit, maar als ik tijdens het rijden de handrem aantrek krijg ik een melding van de software dat het niet mag tijdens het rijden.

Is hier een omweg voor door iets uit/aan te zetten, of moet dat dan meteen via VCDS?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
Beste lezers,

Mijn Polo heeft (zoals veel andere Polo’s) verwarmbare buitenspiegels. Nu weet ik niet of de spiegels tegelijkertijd verwarmen samen met de achterruit als ik de knop voor achterruit verwarming aanzet. Wie kan mijn vraag beantwoorden, en wie kan dit eventueel coderen? (als het gecodeerd moet worden).

Ik hoor graag!
Ik heb het even getest en ze gaan niet tegelijkertijd aan. Kan iemand dit voor mij coderen? Ik ben bereid er voor te rijden. Graag wel omgeving Utrechtse Heuvelrug / Zeist / Ede en omgeving.

Ik hoor graag!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!