Het grote 'kleine vragen' topic

Hoi H11, ik zie dat je mijn tekst gekopieerd hebt en dat het vragen bij jou heeft opgewekt?
Ik geef aan dat het bij een 6R anders in het instructieboekje staat, volg deze instructies gewoon ook op.
Uiteraard ben ik wel benieuwd naar jouw eventuele mogelijkheden die ik geïmpliceerd zou hebben?

Volgens mij moet het allemaal niet zo moeilijk zijn, zorg dat je oliepeil altijd precies tussen de min en de max staat (warm of koud) en het is allemaal oke.
Als je het ff niet meer weet, pak het boekje en lees hem even door. Is soms best verhelderend Big Grin
Verwacht geen romantische actie triller:sweatsmile:
Hoi,

Ik dacht aangezien de aw een specifeke manier heeft, het misschien bij de 6r ook zo is.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
Hallo, weet iemand of je de bagagevloer, middenarmsteun en hoedenplank nog nieuw kan bestellen bij de VW dealer en hoeveel dit +/- kost? (Belgie, Polo 6c driedeurs 2015)
Onderdeel nrs: laadvloer 6R0858855B, armsteun 6R0864207, hoedenplank 6R6867769B.

Ja, deze onderdelen worden nog nieuw verkocht bij de dealer, maar met de onderdeelnummers en Google, zal je ze ook eenvoudig gebruikt kunnen vinden.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Goedenacht! Ik ben een kennis aan een nieuwe auto aan het helpen. Toen viel de keus op een Polo (hoe kan het ook anders). Ik ben een Polo tegengekomen, een 1.2-12V. Een Duitse import uit 2010. Zijn er nog punten waar wij op moeten letten bij deze auto? Het is geen TSI dus ik gok geen problemen met de distributieketting.
Ik hoor graag!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Goedenacht! Ik ben een kennis aan een nieuwe auto aan het helpen. Toen viel de keus op een Polo (hoe kan het ook anders). Ik ben een Polo tegengekomen, een 1.2-12V. Een Duitse import uit 2010. Zijn er nog punten waar wij op moeten letten bij deze auto? Het is geen TSI dus ik gok geen problemen met de distributieketting.
Ik hoor graag!
1.2 12v heeft ook een ketting, en rijdt vele malen minder goed dan een tsi.
Persoonlijk zeg ik niet doen en voor een tsi gaan.
Desnoods iets meer doorsparen en indien de ketting iets van geluid maakt gelijk laten vervangen.

Ik ben van mening dat mensen niet zo bang moeten zijn voor die ketting.. als deze zoveel lawaai maakt dan koop je hem toch niet.
Hoor je hem iets dan laat je hem vervangen
 
Goedenacht! Ik ben een kennis aan een nieuwe auto aan het helpen. Toen viel de keus op een Polo (hoe kan het ook anders). Ik ben een Polo tegengekomen, een 1.2-12V. Een Duitse import uit 2010. Zijn er nog punten waar wij op moeten letten bij deze auto? Het is geen TSI dus ik gok geen problemen met de distributieketting.
Ik hoor graag!
1.2 12V uit 2010 realiseer je wel dat die niet vooruit te branden is, als je dat geen probleem vindt, prima. Als het een import auto is, moet er naar mijn mening een kloppende KM registratie uit Duitsland bij zitten, zo niet dan zou ik er voorbij lopen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Klopt maar jouw citigo (en mijn up) zijn nog geen 800kg droog terwijl de polo bijna 200 kg zwaarder is. En dat merk je!
@joosspekloos

weet jij toevallig het onderdeel nummer van het korte stukje plastiek die aan het begin van de luchtaanzuiging zit op een Up? eventueel prijs?

zie op de foto links onder, het schuine stukje.
 

Bijlagen

  • C9B877EC-C2E9-473D-85D7-FF8BB21016F3.png
    C9B877EC-C2E9-473D-85D7-FF8BB21016F3.png
    2.1 MB · Weergaven: 22
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Is de voorbumper van een GTI hetzelfde als de R-line, los van de grills etc? Mijn voorbumper is beschadigd op de lak en wellicht is het interessant een nieuwe bumper (GTI of R-line) te kopen en de onderdelen zoals de grill over te zetten i.p.v. de bumper opnieuw te laten spuiten.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!