Het grote 'kleine vragen' topic

Is er ergens los een voetenmat te koop voor bestuurderskant? Mijn mattenset ziet er nog zo mooi uit. Behalve van bestuurder.
Is, voor zover ik weet, niet los te koop. Ik weet helaas niet waar je die hele stugge stof kan kopen die vooraan in het hiel gedeelte zit maar heb wel een schoenmaker gevonden die het er voor een paar euro op wil zetten. Volgens hem komen zijn naalden er wel doorheen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Is, voor zover ik weet, niet los te koop. Ik weet helaas niet waar je die hele stugge stof kan kopen die vooraan in het hiel gedeelte zit maar heb wel een schoenmaker gevonden die het er voor een paar euro op wil zetten. Volgens hem komen zijn naalden er wel doorheen.
a9e409eb7d39-1-1200x800.jpg

Ja, deze zou ik dan willen en dan het donkere gedeelte waar je hielen op leunen van sterkere stof.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Klein vraagje:

Mijn Polo piept tijdens het maken van bochten.
Op lage snelheid is er een lichte hoge piep hoorbaar.
Op sommige snelheden ook helemaal niks.

Hier een video waarbij je het hoort bij 100km/h:

Bij wielen recht hoor je niks. Hier stond het stuur een tikkeltje naar rechts.
Goed luisteren, het is een beetje lastig te horen.

Iemand een idee?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK - Stage 1 140PK 
Weet iemand waar je voor een polo 6r die hoedjes bij de voorste veerpoten kunt krijgen? Ik weet zo niet hoe je dat onderdeel moet noemen, wat je monteert om de veer vast te klemmen in de veerpoot
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!