Het grote 'kleine vragen' topic

Eerlijke ervaringen gezocht:)

Ik heb zelf nog nooit met een 1.0 tsi gereden.
Maar zijn er mensen die hier wel ervaring mee hebben? Graag positief en negatieve berichten zodat ik een beetje weet hoe en wat :)

Ik heb namelijk interesse in een Seat Ibiza 6p uit 2016 deze zijn geleverd met de 1.0 3cil tsi.
Ik ben alleen de 1.2 tsi gewend Stick Out Tongue
1.0 tsi is veeel sneller dan de 1.2 tsi

toen ik nog een 6c had reed ik op de snelweg, kwam een 1.0 tsi gechipt langs racen, moest wel even bijgassen om op tempo te komen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik had die van mij laten tunen problemen met toerental koude start gasreponse, ik heb nu de originele software terug rijdt gewoon lekkerder, geen vermogensverlies geen issues met toerental. Auto schakelt zelfs gewoon fijner.
Waar had je dat laten doen? Lijkt me dat er dan iets niet goed is gegaan, want het hoort wel zo te zijn als @Famous1303 aangeeft.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Wat is mijn auto nog een beetje waard? Gekocht in 2019 voor 9200 euro met 115k op de teller, staat nu 195k op. Ik ben de 2e eigenaar. Wel OEM led koplampen laten plaatsen en een multifunctioneel stuurwiel
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik moet binnenkort nieuwe bandjes rondom, en heb om mijn Mallory's 215/40/17 zitten. Ik vind deze banden heel "groot" in verhouding met de velg. Zijn hier mensen die op een 17 inch 7J velgenset rijden met 195/40/17 inc foto? :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
@Jay511 ik rijd met 205/45/17. Die band is iets hoger, vult de ruimte tussen het scherm meer op, is minder plat en naar mijn idee daardoor comfortabeler. Teller afwijking is nu 1km verschil met GPS.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Heeft iemand enig idee waar ik kaartupdates voor mijn discover media kan vinden? Wanneer ik naar https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/int/en/index.html probeer te gaan krijg ik een 404 terwijl dit voorheen wel gewoon werkte. :sweatsmile:
Hier wordt ook een link gegeven, wellicht heb je er wat aan:
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!