Het grote 'kleine vragen' topic

Had alles bij me om m'n wielnaven te vervangen, krijg ik de 2 inbusjes op de remklauwen niet los... aan beide kanten! Even uitstellen dus. Iemand enig idee hoe je die krengen loshaalt? WD40 en een verlengde inbus of ratel/sleutel werkt niet... Zit muurvast!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Wie iemand hoe het gaat met 1 van onze members, had een oud beestje van een polo kleur rood, volgens mij heet hij René en had toen nog een video gemaakt over zijn auto?
Bedoelde jij @Renzepro

 
  • Leuk
Waarderingen: Renzepro
Bedoelde jij @Renzepro



Die ja, goed van je, dacht René, was dus rende.
 
  • Leuk
Waarderingen: Renzepro
Bedoelde jij @Renzepro



Nee was iemand anders. Had een hartaanval gehad of iets dergelijks en een enorme probleem Polo.....
Kan niet op zijn naam komen. Was heel kort heel actief op het forum.
 
Hi allen,

Nu heb ik sinds kort een VW polo waarbij ik graag het klepje van het dashboardkastje wil vervangen, gezien daar aardig wat krassen op zitten.
Is het mogelijk het klepje te vervangen zonder dat het gehele dashboardkastje eruit moet? Of is dit een geheel?

Tips en tricks zijn welkom!
 
Volkswagen  Polo (6R)  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!