Het grote 'kleine vragen' topic

Zijn de ondergrille en mistlampkappen voor een 6R in hoogglans zwart te krijgen, of moet ik dit laten doen door een spuiterij?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Top! Bij jou ziet het er gaaf uit in ieder geval. zijn je mistlampen trouwens niet APK afkeur door de spray/wrap? Vroeg ik me af..
Officieel; absoluut 100%. Maar heb pas apk in 2020. Neem dan ook niet de moeite om de folie eraf te halen tenzij er wat van gezegd word.
Achterlichten zet ik wel mijn originele terug, maar dat is dan ook wat anders dan de mistlampen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Vandaag een melding gehad "Front-Assist: geen sensorzicht" ik reed 40/uur in de file naar huis. Cruise control stond aan en bleef werken. Af en op gezet maar de melding bleef en FA werkte op dat moment niet. Enkele kilometers verder verdween de melding en FA werkte opnieuw.

Vreemd?
29068
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
Mijn auto is proper... Heeft nog maar net 300km ik zal straks eens kijken of daar een vliegje of iets op hangt. Bedankt! Mocht dit opnieuw voorvallen zal ik naar de dealer gaan. Misschien softwarematig iets niet juist
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
Officieel; absoluut 100%. Maar heb pas apk in 2020. Neem dan ook niet de moeite om de folie eraf te halen tenzij er wat van gezegd word.
Achterlichten zet ik wel mijn originele terug, maar dat is dan ook wat anders dan de mistlampen.
Logisch inderdaad. Heb je de jouwe zelf gesmoked?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!