Het grote 'kleine vragen' topic

Heb je nog een andere radio liggen?
Dan deze even aansluiten, stoort hij ook nog dan weet je zeker dat het niet aan radio ligt.
Scheelt hoop werk voordat je al je kabels en antenne moet checken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik ben weer omgeswitched van carplay naar bluetooth op mijn 330+. Hoe goed ik Carplay ook vind, dat kabeltje aan-/afkoppelen blijft toch echt irritant. Gewoon bluetooth is ook nog gezonder voor de batterij (wordt niet constant opgeladen met kabel). Wellicht puur voor de lange ritten Carplay gebruiken..
Wijs. Ik gebruik t alleen voor Google Maps naar locaties die ik niet uit me.hoofd ken. Verder altijd bt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Sinds kort kwam tijdens het rijden soms mijn interieur verlichting aan. Vanochtend is deze aan blijven staan (zelfs als ik de schakelaar uitzette voren). Achter kon ik het wel uitzetten met de schakelaar.

Er zijn geen deuren open en krijg netjes een piepsignaal als ik het licht aan heb met de deuren open en het piepen stopt als alle deuren dicht zijn.
Enig idee, wat de oorzaak zou kunnen zijn van dit rare verschijnsel? Wat kan ik proberen. Geen idee waar ik moet starten
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Weet iemand of de grill onderin de bumpert van een 6r bluemotion uitwisselbaar is met die van een r-line? Op dit moment heb ik die met dat honingraat onderin, maar deze wil ik graag vervangen voor die met die spijlen van volgens mij een r-line. Iemand?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Lijkt namelijk precies hetzelfde, even om er een beeld bij te krijgen...
Huidige rooster: 29145

Vervangen voor deze:
29146

Ze lijken kwa pasvorm precies hetzelfde?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Ik heb mijn twijfels, omdat je het hebt over een SDHC kaart maar de kaart bij Bol is een SDXC.

29157

29158

Is dit wat? Van de Action. Evt met adapter gebruiken. Zelf conclusies trekken, ik probeer alleen mee te denken.

29159
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Ik heb mijn twijfels, omdat je het hebt over een SDHC kaart maar de kaart bij Bol is een SDXC.

29157

29158

Is dit wat? Van de Action. Evt met adapter gebruiken. Zelf conclusies trekken, ik probeer alleen mee te denken.

29159
Ik zoek vooral een goede en snelle 64 GB SD kaart, als dat ondersteunt wordt.
Welke muziekbestand formaten slikt de Discover Media, weet iemand dat toevallig?
Wil non-compressed audio luisteren in de auto.
Ga trouwens zelf ook zoeken op de interwebs.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Blijf van de look van een r bumper afffff.. echte kenners lachen je uit... dat is zoiets van ik wil wel maar ik kan niet (€?) Koop dan gewoon een bumper? Laatst reed ik achter een volledige bm polo met een r logo alleen achterop geplakt. Ging er naast staan en ik lachte hem kei hard uit. Dat maakte mijn dag goed :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Blijf van de look van een r bumper afffff.. echte kenners lachen je uit... dat is zoiets van ik wil wel maar ik kan niet (€?) Koop dan gewoon een bumper? Laatst reed ik achter een volledige bm polo met een r logo alleen achterop geplakt. Ging er naast staan en ik lachte hem kei hard uit. Dat maakte mijn dag goed :)
Is het verschil tussen Van Wezel (ofzo) meuk en ekte R-Lime bumpers te zien?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!