Het grote 'kleine vragen' topic

Nee, ik bedoel een klep die in de afdekplaat van de motor zit.
In de afdekplaat zit ook het luchtfilter dat op het gasklephuis schuift, maar aan de voorkant van deze plaat zie je (als je hem open schroeft) een klep. Net nog eens goed gekeken en deze bepaalt inderdaad zoals Pigeon hierboven schreef of er koude lucht van buiten de auto of warme lucht van het spruitstuk wordt aangezogen.
Weer wat geleerd :)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
Aliexpress ff zoeken

Heb inderdaad wel wat gevonden, maar met “polo” erin gedrukt of strontje lelijk:

€ 22,63 50% Off | 1pc for VOLKSWAGEN polo 2011-2018 Copilot Storage box Decorative stripes Stainless steel
https://s.click.aliexpress.com/e/WqWiEKkM3 - deze maar dan mist ‘ie dat tweede stukje naar de deur, dus niet mooi. Daarnaast ook €3000 verzendkosten

Deze, maar deze ziet er volgens mij niet heel puik uit... dit moet strakker kunnen. Hij zou sowieso gewrapped moeten worden naar piano black:
€ 36,21 50% Off | 1pc for vw polo 2011-2017 Copilot Storage box Decorative strip black Stainless steel

Of deze, maar daar is “polo” er lelijk in gestanst:
€ 10,69 | 2PCS/SET Stainless Steel Glove Storage Box handle cover Copilot Mouldings For Volkswagen POLO 2011 12 13 14 15 16 2017 AA344

Denk eerder dat ik afhaak a.d.h.v. deze producten dan enthousiast er van wordt, want het is allemaal geen porem...
 
Heb inderdaad wel wat gevonden, maar met “polo” erin gedrukt of strontje lelijk:

€ 22,63 50% Off | 1pc for VOLKSWAGEN polo 2011-2018 Copilot Storage box Decorative stripes Stainless steel
https://s.click.aliexpress.com/e/WqWiEKkM3 - deze maar dan mist ‘ie dat tweede stukje naar de deur, dus niet mooi. Daarnaast ook €3000 verzendkosten

Deze, maar deze ziet er volgens mij niet heel puik uit... dit moet strakker kunnen. Hij zou sowieso gewrapped moeten worden naar piano black:
€ 36,21 50% Off | 1pc for vw polo 2011-2017 Copilot Storage box Decorative strip black Stainless steel

Of deze, maar daar is “polo” er lelijk in gestanst:
€ 10,69 | 2PCS/SET Stainless Steel Glove Storage Box handle cover Copilot Mouldings For Volkswagen POLO 2011 12 13 14 15 16 2017 AA344

Denk eerder dat ik afhaak a.d.h.v. deze producten dan enthousiast er van wordt, want het is allemaal geen porem...
Zwarte is mooi
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
@debroervanhenk deze heb je ook nog.
Dan het carbon gedeelte overspuiten in piano black.

Op die pagina kun je ook voor 'glossy black' kiezen, hoef je niet te spuiten. Maar denk zelf dat het nooit echt gelikt uit kan komen te zien omdat er geen inleg gedeelte is wat je bij die golf/touran wel hebt.

edit; Lmao, over de €3.000 aan verzendkosten!! :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
@debroervanhenk deze heb je ook nog.
Dan het carbon gedeelte overspuiten in piano black.


Op die pagina kun je ook voor 'glossy black' kiezen, hoef je niet te spuiten. Maar denk zelf dat het nooit echt gelikt uit kan komen te zien omdat er geen inleg gedeelte is wat je bij die golf/touran wel hebt.

edit; Lmao, over de €3.000 aan verzendkosten!! :eek:

Had deze inderdaad al gevonden. Deze mist echter het kleine stukje tussen klep en de bijrijdersdeur. Stond ook in het rijtje. En inderdaad ook €3000,- verzendkosten :tearsofjoy::tearsofjoy:
 
niet iedereen is natuurlijk zo'n uomo universale zoals de oh zo grote pigeon van het welbefaamde mypolo forum, zelfs met menig handicap zo'n lastige doch vermoeiende taak kunnen uitvoeren, chapeau! Ik zal voor jouw bijzondere en bekwame diensten je voordragen voor een Koninklijke onderscheiding!
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Hahahaha, het grote geheim en volgens heb ik dat al een keer tijdens een privegesprek tegen @VM407 of @mausie gezegd, is glijmiddel :mrgreen:, voordat ik nu allemaal rare opmerkingen krijg, me vrouw heeft een winkel in volwassenen speelgoed ;)

@dov dank je wel, maar die heb ik al, eentje is genoeg. Bedoelde alleen maar te zeggen dat het me verbaasde er 4 man voor nodig was.
 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!