Het grote 'kleine vragen' topic

Nog mensen van hier aanwezig bij JR meet RDM aanstaande zaterdag?
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 TSI 
Mijn radio frequentie word alsmaar kutter. Hij stottert veel meer en ik heb slecht bereik. Vooral Q music. Waar kan dit aan liggen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Mijn radio frequentie word alsmaar kutter. Hij stottert veel meer en ik heb slecht bereik. Vooral Q music. Waar kan dit aan liggen?

R330 is nou eenmaal niet gemaakt om optimaal met "europese" radio frequencies te werken, rip

Ik heb dat bij slam ook, de rest werkt prima! Overigens luisteren alleen oude mensen naar de radio @dov

Klopt ook gewoon, woordenschat op spotify is een feit.

Nee geen imitatie. Gewoon oem antenne. Wel een rcd330 maar dat moet het probleem niet kunnen veroorzaken want hij heeft t altijd goed gedaan? Gek...

@VM407 Nee maat slam om half 6 in de ochtend word ik niet best van hoor... Gewoon chill wakker worden toch

"Tune In" radio app downloaden, dan heb je een ghetto versie van DAB+
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Jawel. Je kan de kwaliteit even checken. Dat doe je zo;

1. Druk op knopje radio
2. Druk 5 sec setup knop in
3. Radio monitors
4. Fm monitor
Dan krijg je dit te zien, zie foto.
 

Bijlagen

  • 15617324206179198801691669686735.jpg
    15617324206179198801691669686735.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik zie het idd. Misschien ligt het toch aan de antenne? Bij mij valt hij af en toe ook wel weg maar over het algemeen goed bereik.
Heb verder geen aanpassing gedaan aan mijn antenne.

Is het lastig om dat nog te testen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Echt geen verstand van. Op de snelweg schommelt hij tussen de 40 en 50 quality maar goed Is het gewoon niet en zo is het nooit geweest jammer genoeg toen ik de auto kreeg was het zelfs echt goed radio ontvangst... hmmm.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!