Het grote 'kleine vragen' topic

Heeft iemand wel eens zijn kilometer unit/dasboard unit vervangen bij de dealer? Wil namelijk de kosten daarvan weten. Een lampje in mijn dasboard wordt doffer en gaat binnenkort de pijp uit (linker richtingaanwijzer) en ik begin me eraan te irriteren. Heb me laten vertellen dat je de lampjes niet of niet makkelijk kunt vervangen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Heeft iemand wel eens zijn kilometer unit/dasboard unit vervangen bij de dealer? Wil namelijk de kosten daarvan weten. Een lampje in mijn dasboard wordt doffer en gaat binnenkort de pijp uit (linker richtingaanwijzer) en ik begin me eraan te irriteren. Heb me laten vertellen dat je de lampjes niet of niet makkelijk kunt vervangen.

Ja wel vervangen niet bij de dealer. Stuur me een PB berichtje ik heb een GTI teller te koop waarbij je ook olietemperatuur muziek radio en navigatie ziet
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Ser84
Ja wel vervangen niet bij de dealer. Stuur me een PB berichtje ik heb een GTI teller te koop waarbij je ook olietemperatuur muziek radio en navigatie ziet

Wordt dus weer een dure grap bij de dealer. Heb helaas geen GTI, dus moet dan maar opzoek naar een teller die uit een polo 1.2 (tsi) komt. Misschien dan idd gelijk op zoek naar een unit met meer opties in het scherm.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: dov
@mike12322 Armsteun kan je inderdaad met wat handigheid zelf inbouwen. Bochtverlichting hangt ervan af. Heb je je dagrijverlichting bij je mistlicht of zit deze in je koplamp? Wanneer deze bij je mistlicht zit, kan je dit normaal met VCDS laten activeren en zou het normaal enkel dat moeten zijn. Wanneer je DRL in de koplamp zit, heb je niet alleen andere mistlampen nodig (waar 2 lampjes respectievelijk mistlicht en dagrijverlichting inzitten) maar moeten er ook kabels worden getrokken. Een hoop meer werk dus.

Voor je automatische lichten en coming/leaving home hangt het af welke bcm je hebt zitten en zoals Pigeon al zei als je ook de sensor hebt. Zag dat je geen auto stand hebt bij je ruitenwissers en ben je dus inderdaad aangewezen op een aftermarket setje. Ikzelf heb dit ook (want niet juiste bcm) en moet zeggen dat dit enkel goed werkt als het donker genoeg is. Als het donker is werkt je ch/lh perfect en gaan de lichten ook mooi vanzelf aan en uit. Wanneer het bv overdag regent, is het niet donker genoeg en doen ze dit dus niet.

Ik heb de automatische lichten, geen regensensor. Dagrijverlichting zit niet in de koplamp maar zijn leds naast de ontbrekende mistlamp.
polo.jpg
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Automatische licht is toch in combinatie met regensensor? Het is een licht en zicht pakket. Zet je ruitenwisser eens in de 1sre stand, doet tie dan niets, dan reageert tie waarschijnlijk op water. Doet tie het gelijk en constant, dan heb je geen regensensor.
ruitenwisser doet het gelijk dus geen regensensor. Waarschijnlijk verschil tussen Franse en Nederlandse import. Op de plaats van de mistlamp naast de dagrij leds zit een zwart rooster. Ook de vraag aan Cartronic gesteld. Zij hebben al bij een Polo achteraf mistlampen met bochtenverlichting ingebouwd, maar dat was niet een 2018 model. Nog geen antwoord gehad.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Heb een klein deukje in rechter zijscherm opzich niet storend maar wil het misschien laten maken.

Zijscherm heb ik gevonden. Maar vroeg mij af wat het kost deze te plaatsen?
Heb een klein deukje in rechter zijscherm opzich niet storend maar wil het misschien laten maken.

Zijscherm heb ik gevonden. Maar vroeg mij af wat het kost deze te plaatsen?
Zelf doen. Paar boutjes. Bumper stukje los halen. Klaar. Lijkt een hele opgave. Stelt nix voor. Zelf ook gedaan. En als het niet lukt kan je altijd nog iemand erbij halen
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ja lijkt mij ook niet zo moeilijk, maar wil het toch liever niet zelf doen.
Hoe heb jij het toen gedaan? Hoe weet je precies wat je moet loshalen, had jij een instructie of video gezien?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!