Het grote 'kleine vragen' topic

Nee dat niet, wat ik had gelezen ging over een Passaat.
Maar als ik het goed begreep als je de vagcom opstart krijg je een standaard OEM code te zien een ECU code.
Welke code dat is voor een polo weet ik niet, maar tuners kunnen deze aanpassen.
Verder kan je kijken wat je standaard turbodruk of uitspuiting/benzine uitwisseling is. Misschien weet iemand dit?
Als dit hoger is dan normaal dan kan het misschien zo zijn dat hij gechipt is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: dov
dat is een
Nee dat niet, wat ik had gelezen ging over een Passaat.
Maar als ik het goed begreep als je de vagcom opstart krijg je een standaard OEM code te zien een ECU code.
Welke code dat is voor een polo weet ik niet, maar tuners kunnen deze aanpassen.
Verder kan je kijken wat je standaard turbodruk of uitspuiting/benzine uitwisseling is. Misschien weet iemand dit?
Als dit hoger is dan normaal dan kan het misschien zo zijn dat hij gechipt is.
dat is een goeie idd, even uitzoeken hoe ik kan zien waar de turbodruk op staat momenteel
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ook een kleine vraag. Ik heb de polo comfortline van maart 2018. Volgens de website volkswagen.nl hoort bij de standaard uitvoering armsteun en mistlampen met bochtenverlichting. Maar bij mij zit dit er niet op. De polo is geimporteerd uit Frankrijk. Is daar de standaard uitvoering van comfortline anders? Zijn mistlampen met bochtenverlichting achteraf in te bouwen?
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
@mike12322 Armsteun kan je inderdaad met wat handigheid zelf inbouwen. Bochtverlichting hangt ervan af. Heb je je dagrijverlichting bij je mistlicht of zit deze in je koplamp? Wanneer deze bij je mistlicht zit, kan je dit normaal met VCDS laten activeren en zou het normaal enkel dat moeten zijn. Wanneer je DRL in de koplamp zit, heb je niet alleen andere mistlampen nodig (waar 2 lampjes respectievelijk mistlicht en dagrijverlichting inzitten) maar moeten er ook kabels worden getrokken. Een hoop meer werk dus.

Voor je automatische lichten en coming/leaving home hangt het af welke bcm je hebt zitten en zoals Pigeon al zei als je ook de sensor hebt. Zag dat je geen auto stand hebt bij je ruitenwissers en ben je dus inderdaad aangewezen op een aftermarket setje. Ikzelf heb dit ook (want niet juiste bcm) en moet zeggen dat dit enkel goed werkt als het donker genoeg is. Als het donker is werkt je ch/lh perfect en gaan de lichten ook mooi vanzelf aan en uit. Wanneer het bv overdag regent, is het niet donker genoeg en doen ze dit dus niet.
 
Kijk er op uk polo daar heeft Michiel zoiets gefabriceerd
ja zag ik al

Of te lui om de stekker in je telefoon te doen
ha ha ha haaaaaaaaaaaa

iichel had achter zijn sigaretten aansteker een draadloos oplaad iets gemaakt idd, oem houder en van de action een draadloos oplaad “plaatje” aangesloten als ik mijn niet vergis.

Inderdaad, echter is die plek niet ideaal.. telefoon geheel uit het zicht, het fijnst is als die nog te zien zien, is de kans minder groot dat ik m vergeet in de auto..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Walter-Golf7.5
Zelf heb ik een brodit houder met laadfunctie.

ik zat aan zoiets te denken:
933802_x800.webp
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!