Het grote 'kleine vragen' topic

Na vandaag heel veel regen gezien te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat me interval met regensensor echt waardeloos werkt.
Hij staat eigenlijk altijd op de laagste gevoeligheid, maar soms gaan de ruitenwissers heel snel heen en weer wat In mijn ogen helemaal niet nodig is.

Weet iemand of je via codering de gevoeligheid nog lager kan zetten ?
Of de regensenor uit is te coderen en er een interval van maken?
 
Niemand die bovenstaande vraag blijkaar wist..
Maar ik heb de sensor via odbeleven uit gezet en nu werkt de schakelaar als interval.

Ik heb nog wel een vraag mbt het veerpoot lager achter.
Iichel heeft toen het lager van een cupra gepakt deze is 1cm lager(dus de auto ook)

Het nummer is 1J0 512 149 (dus geen a b c d e er achter)
De VW dealer hier in de buurt kan me er niet mee helpen(wil het niet) want hij kan niet beloven dat het de juiste is.

Weten jullie een website waar deze besteld kan worden,
De locale onderdelen boer heeft niets aan het nummer, wel als hij een type bouwjaar ect weet.
 
Goede avond ik word echt knetter gek het lampje dat aangeeft dat je kapote verlichting he brand bij mij

Ja niks mis mee kapot lampje zou je zeggen

Maar nu komt het WELKE DAN

Ben al weken aan zoeken

Knipperlichten
Remlicht
Grootlicht
Mislicht stadslicht
Achteruit rij verlichting
Kenteken plaat verlichting
Binnen verlichting

Het werk allemaal


Iemand idee snap er geen klote van en irriteert mij
 
Volkswagen  Polo  1.2 highline "team" 
Misschien nog even je lampen nalopen welke je voor led heb vervangen. Canbusproof is zeker niet altijd ook echt canbusproof. Uitlezen moet ook meer duidelijkheid geven [emoji106]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!