Het grote 'kleine vragen' topic

Had begrepen dat @Michel6C vw monteur is, vroeg me af of er iets van een boekje is waarin zelf staat hoe je onderdelen vervangt aan de 6r? Dus letterlijk alles? Zie altijd leuke papieren hier voorbij komen zoals bijv dus luchtfilter huis en bijv spiegelkappen maar vroeg me af of er zoiets is per model?


Als ik iets niet weet zoek ik het op in Elsa , “digitaal werkplaatshandboek” van VAG. Elke dealer heeft dit. Maar deze informatie word niet snel naar buiten gebracht.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik was laatst bij de dealer en die gaf aan dat de verkeerde moeren gemonteerd waren bij mijn lichtmetalen velgen. Ik moet namelijk konische wielmoeren hebben. Weet iemand toevallig welke ik nodig heb voor mijn 6r en waar ik ze kan bestellen? De dealer heeft ze niet.

Ik heb nu momenteel staal eronder zitten met bolkop. Wil dus als ik terug ga naar me zomer set de goeie wielmoeren erin hebben.
 

Bijlagen

  • wielbout-bol-conisch-m12.jpg
    wielbout-bol-conisch-m12.jpg
    6.5 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik was laatst bij de dealer en die gaf aan dat de verkeerde moeren gemonteerd waren bij mijn lichtmetalen velgen. Ik moet namelijk konische wielmoeren hebben. Weet iemand toevallig welke ik nodig heb voor mijn 6r en waar ik ze kan bestellen? De dealer heeft ze niet.

Ik heb nu momenteel staal eronder zitten met bolkop. Wil dus als ik terug ga naar me zomer set de goeie wielmoeren erin hebben.
Dat "probleem" heb ik volgens mij ook.
Want m'n moerkapjes passen niet
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Ik denk, niet zeker, dat hij bedoelt dat de 102 van Aral (net over de grens, doe ik ook als ik bij mijn ouders ben in Sittard bijv.) bijna net zo duur is als de 95 in NL. En dat klopt wel degelijk ;).

Momenteel in Gangelt is 102 1.699, 95 voor de grens is 1,610.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Ik denk, niet zeker, dat hij bedoelt dat de 102 van Aral (net over de grens, doe ik ook als ik bij mijn ouders ben in Sittard bijv.) net zo duur is als de 95 in NL. En dat klopt wel degelijk ;).

Ik wist niet eens dat ze bij Aral die benzine hadden, en dat terwijl ik daar al jaren tank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
geloof ik erg weinig van..

Ik denk, niet zeker, dat hij bedoelt dat de 102 van Aral (net over de grens, doe ik ook als ik bij mijn ouders ben in Sittard bijv.) bijna net zo duur is als de 95 in NL

Nee hoor, de aral 102 is in Nederland, althans bij dat tankstation, even duur als de 95 (met die marge van 2 cent). Ik kom er donderdag weer langs, dan zal ik even een foto voor jullie maken met de pompprijzen :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Nee hoor, de aral 102 is in Nederland, althans bij dat tankstation, even duur als de 95 (met die marge van 2 cent). Ik kom er donderdag weer langs, dan zal ik even een foto voor jullie maken met de pompprijzen :)
Heb je het dan over 102, of over 102 van de Aral. Voor zover ik weet is er in NL geen Aral? 102 is alleen te koop bij Firezone toch?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb het over de 102 van Aral. Er staat er eentje in landgraaf nog niet al te lang. Is een soort van Express format, maar kan de naam niet herinneren. Nogmaals, jullie houden een foto van mij te goed :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: expor
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!