Het grote 'kleine vragen' topic

Daar ben ik weer! Het is natuurlijk geen dag zonder dat laszlo gezeik heeft aan reeds gekochte polo! Ik word er schijtziek van.

Zo oké, dat ben ik even kwijt.
Ik start de auto en ik merk wanneer ik gas geef er een trilling te horen is onder de bestuurders kant van het dashboard. Het klinkt als een ijzer iets ofzo. Ik heb het nu even stationair opgewekt uit veiligheid maar dit is ook op de snelweg als ik eben gas los gaat en dan gas geef.
Halverwege het filmpje hoor je het veel beter.
Help :)
Oh ja en trouwens voor ik het vergeet!
De trilling in het stuur is terug, de trilling tijdens het remmen is terug. En de trilling in me stoel is terug. Het lijkt wel alsof ik in een rijdende vibo zit.
Kan niet wachten op mijn factuur vrijdag.

Heb toch echt een onderbuik gevoel dat het aan die vreselijke goedkope rotalla banden ligt die nagenoeg op zijn voor en achter nog wel jaartje mee kunnen.
Velgen zullen toch niet krom zijn ofzo?



... wat een baaldag.
het geluid klinkt dat er iets bij je uitlaat los zit
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Hoi allen, ik wil mijn lichtschakelaar vervangen maar die zit muurvast. Ik kreeg 1tip om er een tang op te zetten dan indrukken naar rechts draaien en dan met kracht proberen om de schakelaar eruit te trekken. Nou lees ik ergens als de draaiknop afbreekt je dan in de schakelaar komt en 2 palletjes kunt wegschuiven en dat de unit dan loskomt. Heeft iemand dit weleens aan de hand gehad ?

Groet
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 
Hoi allen, ik wil mijn lichtschakelaar vervangen maar die zit muurvast. Ik kreeg 1tip om er een tang op te zetten dan indrukken naar rechts draaien en dan met kracht proberen om de schakelaar eruit te trekken. Nou lees ik ergens als de draaiknop afbreekt je dan in de schakelaar komt en 2 palletjes kunt wegschuiven en dat de unit dan loskomt. Heeft iemand dit weleens aan de hand gehad ?

Groet
Denk niet dat je bij de palletjes kan achter je dashboard.
Maar ze zitten op ongeveer 1 uur en 7 uur.
Je kan het proberen vanaf de achterkant met een schroevendraaier ofzo.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nog geen tijd gehad, ledjes wel binnen. Zijn wel erg klein, zal eens kijken of het past anders iets groter maatje bestellen.
Zal ze binnenkort ook ff naar me werk meenemen daar hebben we hele kleine soldeerbouten.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

je moet anders is kijken hoe groot de ledjes in een licht schakelaar zijn..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!