Het grote 'kleine vragen' topic

Iemand ervaring met Motul 300V Power motorolie?
Het klinkt als een veelbelovende olie dat goed presteert, maar zitten hier ook nog nadelen aan bij straatgebruik?

En anders lijkt dit ook een goed sapje als alternatief van Castrol Edge Long Life:
 
Hey hallo!

Eerste post hier, ben langzamerhand ten einde raad!
Ik heb een Polo uit 2019, CarPlay werkte altijd fantastisch. Na update iOS 17 wil mijn iPhone niet meer verbinden. Hij geeft wel aan dat er een iPhone met CarPlay mogelijkheid verbonden is. Maar als ik op verbinden drukt geeft hij de melding: Controleer of de telefoon ontgrendeld is. (Dat is die natuurlijk)
Ik heb het volgende gedaan niets helpt:
  1. een originele nieuwe usb kabel gekocht
  2. Heb factory reset gedaan van auto en telefoon.
  3. De iPhone van mijn vriendin doet precies hetzelfde.
  4. Naar de dealer geweest, kende het probleem niet ( wilde ook geen software update doen…)
Nou ben ik zelf een IT er en redelijk technisch aangelegd, maar kan toch niet goed vinden hoe ik zelf een update zou kunnen doen. Kan iemand mij helpen? Ik lees dat @Rainesh er veel van af weet :)
IMG_4222.jpegIMG_4220.jpeg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
Hey hallo!

Eerste post hier, ben langzamerhand ten einde raad!
Ik heb een Polo uit 2019, CarPlay werkte altijd fantastisch. Na update iOS 17 wil mijn iPhone niet meer verbinden. Hij geeft wel aan dat er een iPhone met CarPlay mogelijkheid verbonden is. Maar als ik op verbinden drukt geeft hij de melding: Controleer of de telefoon ontgrendeld is. (Dat is die natuurlijk)
Ik heb het volgende gedaan niets helpt:
  1. een originele nieuwe usb kabel gekocht
  2. Heb factory reset gedaan van auto en telefoon.
  3. De iPhone van mijn vriendin doet precies hetzelfde.
  4. Naar de dealer geweest, kende het probleem niet ( wilde ook geen software update doen…)
Nou ben ik zelf een IT er en redelijk technisch aangelegd, maar kan toch niet goed vinden hoe ik zelf een update zou kunnen doen. Kan iemand mij helpen? Ik lees dat @Rainesh er veel van af weet :)
IMG_4222.jpegIMG_4220.jpeg
dit is volgens mij de laatste versie (0480). Werkt goed en snel bij mij.
Ik zit op IOS17.4.1
 

Bijlagen

  • IMG_0122.jpeg
    IMG_0122.jpeg
    892.7 KB · Weergaven: 13
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Hey hallo!

Eerste post hier, ben langzamerhand ten einde raad!
Ik heb een Polo uit 2019, CarPlay werkte altijd fantastisch. Na update iOS 17 wil mijn iPhone niet meer verbinden. Hij geeft wel aan dat er een iPhone met CarPlay mogelijkheid verbonden is. Maar als ik op verbinden drukt geeft hij de melding: Controleer of de telefoon ontgrendeld is. (Dat is die natuurlijk)
Ik heb het volgende gedaan niets helpt:
  1. een originele nieuwe usb kabel gekocht
  2. Heb factory reset gedaan van auto en telefoon.
  3. De iPhone van mijn vriendin doet precies hetzelfde.
  4. Naar de dealer geweest, kende het probleem niet ( wilde ook geen software update doen…)
Nou ben ik zelf een IT er en redelijk technisch aangelegd, maar kan toch niet goed vinden hoe ik zelf een update zou kunnen doen. Kan iemand mij helpen? Ik lees dat @Rainesh er veel van af weet :)
IMG_4222.jpegIMG_4220.jpeg
Ik verwacht niet dat een update zal helpen om je probleem op te lossen maar is altijd te proberen. Stuur maar een berichtje.

Als Appconnect aangeeft dat je je telefoon moet ontgrendelen dan is vaak je usb poort stuk.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  • Leuk
Waarderingen: Booli en mheuvel6c
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!