Het grote 'kleine vragen' topic

Van booij banden in culemborg is goeie zaak. Zijn demobanden voor een prikkie. Allemaal a merk banden inclusief montage en nieuw ventiel. 60 eup per stuk inclusief montage. Zoiets kan je verwachten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Inmiddels zit er een propje in het band dus hij is gefixt gelukkig (die verdomde spijkers altijd). Ik ga binnenkort denk ik toch een nieuwe setje banden erop gooien. Weet iemand welke echt mijn auto fijner en zuiniger laat rijden want er zit nu banden op van nexen tires en vgm is dat Chinese meuk
 
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Inmiddels zit er een propje in het band dus hij is gefixt gelukkig (die verdomde spijkers altijd). Ik ga binnenkort denk ik toch een nieuwe setje banden erop gooien. Weet iemand welke echt mijn auto fijner en zuiniger laat rijden want er zit nu banden op van nexen tires en vgm is dat Chinese meuk

Ik had mijn Polo AW uitgerust met Michelin CrossClimate 2 banden toen ik een nieuwe set nodig had. Ze voldoen aan de vereisten voor in de bergen in het buitenland en je hoeft dus niet meer te wisselen. Vraag is sowieso of je in Nederland nu echt moet wisselen voor 2 weken per jaar dat het nodig is.

Anders gewoon Michelin pilot sports, volgens mij hebben heel veel forumleden deze onder de polo liggen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Nexen is een gereformeerd merk in de autosport. Je ziet het veel in de drift wereld.
Op zich niks mis mee maar niet de zuinigste keuze volgens mij.

Daarnaast zijn de 'beste' banden op dit moment de Continental SportContact 7's.
Komt bij meerdere test als nummer 1 tevoorschijn.
 
Inmiddels zit er een propje in het band dus hij is gefixt gelukkig (die verdomde spijkers altijd). Ik ga binnenkort denk ik toch een nieuwe setje banden erop gooien. Weet iemand welke echt mijn auto fijner en zuiniger laat rijden want er zit nu banden op van nexen tires en vgm is dat Chinese meuk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
Iemand ervaring met Motul 300V Power motorolie?
Het klinkt als een veelbelovende olie dat goed presteert, maar zitten hier ook nog nadelen aan bij straatgebruik?

En anders lijkt dit ook een goed sapje als alternatief van Castrol Edge Long Life:
Had niemand hier meer een reactie op? Sorry voor de 'repost'.
 
Goedenavond, vraagje.
Mijn navigatie SD kaart is aan vervanging toe. Is het slim om dan via AliExpress de SD kaart voor navigatie V18 te kopen met de kaarten voor 2024?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik wil mijn zomervelgen gaan schoon maken, die liggen los.

Oud balanceer lood verwijderen en mooi glimmend maken aan de binnenkant.

Hoe kan ik dit het beste doen?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Heren ik heb een klein probleempje met mijn autoruiten naja de rubbers neem ik aan. Wanneer ik over hobbels rijd of een straat met klinkers kraakt de boel nogal. Ben erachter dat dat door de ruiten komt. Het kraken is namelijk weg als alle ruiten naar benede zijn. Heeft iemand hier een goeie tip voor?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!