Het grote 'kleine vragen' topic

Volkswagen  Polo 6C  1.8 Turbo 240PK 
Leer heeft een conditioner nodig, als je dat niet doet kan het sneller vies en lelijk worden.
Interieurreiniger biedt dat niet, dus zou niet mijn voorkeur zijn.

Oh en de doekjes zijn prima, daar heb je altijd voldoende middel in zitten om het stuur mee aan te pakken.
Je ziet het doekje vanzelf zwart/bruin kleuren, dan weet je dat je goed bezig bent.

Advies is om een uurtje á 2 niet te gaan rijden nadat je het hebt schoongemaakt. (Bij voorkeur een nachtje wachten)
Zo kan de conditioner goed intrekken en het leer weer mooi mat(zwart) worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6CGTI
hey jongens, ik heb een klein vraagje voor julie. ik ga binnenkort me remblokken vervangen. heeft een volkswagen polo een kruis remklauw zuiger. zo een die je terug erin draait of gewoon een die je er terug in drukt? alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Dat vind ik dan weer niet, dan vallen de accenten weg en wordt het een groot donker geheel.
Dat carbon zie je nooit en is daarom wel leuk, omdat het ook origineel is en niet tupperware tuning.

Zal eens rondkijken of ik het ergens kan vinden, want de dealert zal er vast de hoofdprijs en meer voor vragen.
zal Wrappen die handel.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!