Het grote 'kleine vragen' topic

De afstand tussen de voeten van die eerste klopt aardig (103,5 cm). Die van de achterste (95 cm) kan nooit kloppen, moet ook zoiets zijn, dak is daar geen 8,5 cm smaller.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik ben van plan mijn huidige Polo een beurtje te geven, nu ben ik aan het kijken naar bougies om ze te bestellen maar ik heb geen idee welke ik nodig zou moeten hebben. Weet iemand toevallig om welke het zou gaan?

Gaat om een Polo uit 2012 met een 1.4 FSI blok
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik ben van plan mijn huidige Polo een beurtje te geven, nu ben ik aan het kijken naar bougies om ze te bestellen maar ik heb geen idee welke ik nodig zou moeten hebben. Weet iemand toevallig om welke het zou gaan?

Gaat om een Polo uit 2012 met een 1.4 FSI blok
NGK ZFR6 T-11G
Bosch 0242 236 565
Bosch (LPG/CNG) 0242 240 654
OE nummer 101 905 601F

Succes
 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en dov
Ben wellicht van plan mijn 1.2 TSI (Golf) te laten chippen bij ATM in Baarn. Wat zijn jullie ervaringen bij dit bedrijf en zou het veel zin hebben?

Ze stellen dat ik van 105pk naar 140pk zou gaan.​
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Ben wellicht van plan mijn 1.2 TSI (Golf) te laten chippen bij ATM in Baarn. Wat zijn jullie ervaringen bij dit bedrijf en zou het veel zin hebben?

Ze stellen dat ik van 105pk naar 140pk zou gaan.​
Ik heb het laten doen met mijn polo 1.2 TSI (bij ander bedrijf) en ik vind het perfect. Rijdt zoveel soepeler en pittiger.
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R
Onlangs een ander setje velgen in gebruik genomen, deze hebben nu allemaal normale bouten. Mijn slotbouten heb ik nu pas binnen. Kan je 1 bout per wiel vervangen zonder dat de band middels een krik van de grond af staat?
of kun je een bout dan niet goed in zijn geheel verwijderen en dan een andere terugplaatsen?
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Onlangs een ander setje velgen in gebruik genomen, deze hebben nu allemaal normale bouten. Mijn slotbouten heb ik nu pas binnen. Kan je 1 bout per wiel vervangen zonder dat de band middels een krik van de grond af staat?
of kun je een bout dan niet goed in zijn geheel verwijderen en dan een andere terugplaatsen?
1 bout los en met het juiste moment weer vast zetten kan prima, en zelfs met de wielen op de grond
 
  • Leuk
Waarderingen: Ser84
Dat is een hele goede vraag! Thanks. Ga het even uitzoeken.

Edit: Hoe kan ik dat het beste achterhalen? Gewoon de dealer bellen?
Ben je de eerste eigenaar? ik had verlengde garantie destijds tot 4 jaar (even uit mijn hoofd)
Dan zou je idd even de VW kunnen bellen met de vraag tot wanneer jou auto garantie heeft
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ben je de eerste eigenaar? ik had verlengde garantie destijds tot 4 jaar (even uit mijn hoofd)
Dan zou je idd even de VW kunnen bellen met de vraag tot wanneer jou auto garantie heeft
Nee geen eerste eigenaar. Ik heb de dealer een mail gestuurd, even reactie afwachten. Dank voor de tip in ieder geval! ;)
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ben je de eerste eigenaar? ik had verlengde garantie destijds tot 4 jaar (even uit mijn hoofd)
Dan zou je idd even de VW kunnen bellen met de vraag tot wanneer jou auto garantie heeft
Ik krijg een bericht dat bij het vervangen van de waterpomp de distributieriem ook verreist is, klopt dit? Zo technisch ben ik hierin niet :).
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ben wellicht van plan mijn 1.2 TSI (Golf) te laten chippen bij ATM in Baarn. Wat zijn jullie ervaringen bij dit bedrijf en zou het veel zin hebben?

Ze stellen dat ik van 105pk naar 140pk zou gaan.​
Fijn en behulpzaam bedrijf ook achteraf, reken op ong 130 pk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!