Het grote 'kleine vragen' topic

ik denk dat er niet zo veel ana de hand is. als je het T10 lampje voor eruit haalt krijg je geen storing. want die van achter zit op dezelfde bcm uitgang. als je voor en achter aan dezelfde kant los haalt krijg je wel een storing.

Maar eerst kreeg ik met de t10 led lampje storing paar maanden terug. Dus toen maar op halogeen gelaten. En nu wilde ik hetzelfde lampje weer erin doen maar krijg geen foutmelding.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Zet je wel de auto op het contact als je de foutmeldingen bekijkt ?
Ja zeker anders hebt het geen effect idd

Bij de garage geweest even uitgelezen en de monteur vertelde dat hij met de originele software een reset moet doen en dan werkt de foutmelding weer.

Kennelijk is door de h7 led cancellers het een en al aangepast. Vind het toch apart, maar hij zegt dat het met software reset weer normaal wordt. @joosspekloos kan dit kloppen? Mbt de cancellers die het een en al aanpassen zomaar in de bcm ofzo iets?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Dag allen,

Mijn stoelverwarming (Polo 6R (2012)) lijkt mij niet in orde. Voordat ik naar de garage terugga zou ik hier even wat navragen:

* Is de stoelverwarming alleen op de zitting of ook in de onderrug? Of hoort dit zowel in zitting als onderrug?
(Bestuurder heeft namelijk in de zitting, passagier heeft alleen onderrug).

* De zitting aan de bestuurderskant wordt wel heeeel erg warm (niet meer prettig). Sinds een paar dagen schakelt het daarna uit.
Lijkt me een thermische veiligheid. Ik heb andere threads gelezen die gaan over mogelijke kabelbreuk?

* Zijn de verwarmingsstanden instelbaar?
Aan de bestuurderszijde is stand I (één oranje lampje) bijna niet voelbaar.
Stand II is zoals gezegd wel weer heel erg warm.
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Wie heeft ervaring met het vervangen van de pakkingen van het oliefilterhuis?

Ik heb dat nu gehoord bij 2 verschillende garages.

Klinkt te mooi om waard te zijn in mijn oren.

Het scheelt wel 150 euro, maar als ik dalijk alsnog het huis moet vervangen, laat ik het liever direct vervangen, maar dit zou “overkill” zijn volgende de garages.

Hetzelfde geld voor de olieverversen. Is totaal niet nodig volgens de garage, behalve als er via het huis kvs in de olie zou lopen(waar volgens mij best een grote kans op is als je het loshaalt)?

Ik hoop wel nadat ik al deze kosten heb gehad met een gerust hard op vakantie kan.

Ben er een beetje klaar mee
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Iemand ervaring met (Farad) dakdragers op een AW GTI? Heb de indruk dat er niet veel klopt van die opgegeven afstanden tussen de draagvoeten. Of heeft de GTI soms een ander dak dan de "gewone" AW?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!