Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb inderdaad een busje gehaald met dat schuim. Op de bus staat om dat ding in 1x leeg te drukken in de ruimte waar de verdamper zich bevind. Ik heb het interieurfilter eruit gehaald en dat slangetje naar linksboven (waar de verdamper zit) gepropt en begon te drukken. Na een kwart spuitbus liep het al uit het gat van de interieurfilter, dus ik dacht dat het wel goed was zo. Helaas niet :( Weet iemand waar ik het slangetje beter in kan drukken? Via de ventilatieroosters boven de radio misschien?
 
Ik wil de chrome balk in mijn grill zwart wrappen zodat het past bij het zwarte embleem. Welke wrap / website bevelen jullie aan om gloss black wrap te halen? Ik heb dus maar een heel klein beetje nodig.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Vraagje: Ik wil binnenkort men trommelremmen eens inspecteren en eventueel schoonmaken. Kan ik de trommel gewoon loshalen en laten weer vastzetten zonder daar dingen voor te moeten afstellen ? Gebeurd dit vanzelf ?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Vraagje: Ik wil binnenkort men trommelremmen eens inspecteren en eventueel schoonmaken. Kan ik de trommel gewoon loshalen en laten weer vastzetten zonder daar dingen voor te moeten afstellen ? Gebeurd dit vanzelf ?
Het kan zijn dat de trommels een randje hebbende moet je ze terug stellen en later weer opstellen. Dit gaat door 1 van de wielboutgaten. Als je er geen ervaring mee heb, vraag om hulp, als er straks een kind op je motorkap ligt, vergeef je jezelf nooit.
 
Iemand enig idee met het volgende:

Een tijdje terug kreeg ik foutmelding in me dashboard als er een lampje stuk was of geen canbus had.

Sinds vandaag heb ik dat niet meer. Ongeacht wat voor lamp ik vervangen ik krijg geen melding. Sterker nog; als ik 2 t10 ledjes loskoppel in mijn koplamp krijg ik ook geen foutmelding.

Iemand idee wat dit kan zijn of betekenen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Ja, alles kan maar ik denk eerder aan een halogeen lampje dat aan het overlijden is, of een LEDje langzaam iets minder presteeert en een foutcode gooit.

Dat is de hele grap joos. Ook al koppel ik me dimlicht los en zet mijn lampen aan dan krijg ik geen melding. Bedoeling is dat ik wel een melding moet krijgen zoals altijd. Heeft resetten effect? Accupolen loshalen voor 5 min? Of maybe met vcds?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!