Het grote 'kleine vragen' topic

Ik zit te kijken voor nieuwe koplampen, zelf heb ik de H4 standaard nu erin zitten.
Zijn de volgende koplampen dan ook daadwerkelijk plug and play of komt er meer bij kijken?

 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
nee daar komt meer bij kijken. nu gaat je dimlicht uit als je je groot licht aanzet. daarvoor moet je wat dingen aanpassen in de bekabeling of in vcds (laatste alleen met start/stop). zodat je dimlicht aan blijft als je groot licht aan gaat.

is dit erg moeilijk voor een newbie, of nog wel te doen? Neem aan dat dit ook geldt voor net wat andere after market modellen waar plug and play bij vermeld wordt?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Juzzoe
Weet iemand artikelnr's van de linker en rechter afdekplaatje dimlicht H4 koplampen?
Krijg het niet gevonden.
Vorige eigenaar die de xenon heeft geïnstalleerd, heeft gat waar xenon kabeltje door moet, dicht gekit..
Nu is m'n rechter xenon lampje defect.

Of iemand goedkoop H4 set koplampen in schuur liggen?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Weet iemand artikelnr's van de linker en rechter afdekplaatje dimlicht H4 koplampen?
Krijg het niet gevonden.
Vorige eigenaar die de xenon heeft geïnstalleerd, heeft gat waar xenon kabeltje door moet, dicht gekit..
Nu is m'n rechter xenon lampje defect.

Of iemand goedkoop H4 set koplampen in schuur liggen?
Ik gok 6R0941608
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Walter-Golf7.5
Weet iemand artikelnr's van de linker en rechter afdekplaatje dimlicht H4 koplampen?
Krijg het niet gevonden.
Vorige eigenaar die de xenon heeft geïnstalleerd, heeft gat waar xenon kabeltje door moet, dicht gekit..
Nu is m'n rechter xenon lampje defect.

Of iemand goedkoop H4 set koplampen in schuur liggen?
Als je een beetje je best had gedaan had je het natuurlijk ook zelf kunnen vinden op
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Uit m'n hoofd moet de grijze draad van het dimlichtrelais naar pin 7 van de lichtschakelaar geleid worden.

vandaag de koplampen binnengekregen, erin geplaatst maar zelf nog niks aan de draden veranderd. Klopt idd dat bij groot licht de buitenste 2 lampen uitgaan en de binnenste 2 aan. Nu is het overdag geweest en de lampen verder niet goed getest. Is het op deze manier toegestaan om te rijden of niet?

foto'tje erbij omdat ze zo lekker staan
 

Bijlagen

  • 80016C78-5FFB-4041-9751-5D268F3E496F.jpeg
    80016C78-5FFB-4041-9751-5D268F3E496F.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 52
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
vandaag de koplampen binnengekregen, erin geplaatst maar zelf nog niks aan de draden veranderd. Klopt idd dat bij groot licht de buitenste 2 lampen uitgaan en de binnenste 2 aan. Nu is het overdag geweest en de lampen verder niet goed getest. Is het op deze manier toegestaan om te rijden of niet?

foto'tje erbij omdat ze zo lekker staan
Ik vind ze erg mooi staan! Heb je met dynamisch knipperlicht genomen?
Ik hoor veel verschillende verhalen over deze zet. Zit er zelf ook nog steeds aan te denken (twijfel tussen deze en de 6C full LED koplampen). Ben je er tevreden over? Zijn ze goed 'waterdicht'? Heb gehoord dat er vocht in kan gaan zitten en dat moet je niet hebben natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik vind ze erg mooi staan! Heb je met dynamisch knipperlicht genomen?
Ik hoor veel verschillende verhalen over deze zet. Zit er zelf ook nog steeds aan te denken (twijfel tussen deze en de 6C full LED koplampen). Ben je er tevreden over? Zijn ze goed 'waterdicht'? Heb gehoord dat er vocht in kan gaan zitten en dat moet je niet hebben natuurlijk.
Gewoon altijd gaan voor de 6C LED
 
Volkswagen  X  X 
Ik vind ze erg mooi staan! Heb je met dynamisch knipperlicht genomen?
Ik hoor veel verschillende verhalen over deze zet. Zit er zelf ook nog steeds aan te denken (twijfel tussen deze en de 6C full LED koplampen). Ben je er tevreden over? Zijn ze goed 'waterdicht'? Heb gehoord dat er vocht in kan gaan zitten en dat moet je niet hebben natuurlijk.
Ik heb niet de dynamische knipperlichten nee, ik ben tevreden met de looks, verder nog niet echt getest dus qua waterdichtheid kan ik nog niks mededelen!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!