Het grote 'kleine vragen' topic

Is het oppervlakkig of is het ook door de gekleurde lak heen?
Die bruine randjes zien eruit alsof er roest onder zit, dat moet je grondig repareren.

Is het alleen de blanke lak kun je het schuren en spuiten met 2K blanke lak.

Het is vooralsnog oppervlakkig, ik wil echter voorkomen dat ik door de gekleurde lak heen ga, en dat het dan gaat roesten.

Het is nu geen roest. De eerste foto is voor het wassen, die tweede erna. Is vuil wat in het afbladderende randje kis gaan zitten... kan ik denk ik nog wel schoner krijgen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
kleine vraag voor Polo AW rijders, zoemt/ vibreert jullie discover mediaplayer in het handschoenenkastje ook hoorbaar als je het contact uit hebt en je infotainmentscherm inschakelt? (zowel het klepje van je kastje gesloten als open hoor ik namelijk sindskort een hoorbaar gezoem, stopt vanzelf na paar minuten als ik scherm uitzet, voorheen had ik dit niet )
Volgens mij hoor ik dat ook. Lijkt op de ventilator die draait.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Thanks ja bedoelt de ventilator van de discovery mediaplayer? Ja zou kunnen misschien door het warme weer dat je deze nu beter hoort, met dashboard klepje dicht...
Ik hoor ook een zoemend geluid na het uitzetten van de motor, maar heb dit nooit met een ventilator geassocieerd. Het klinkt meer als een elektrische waterpomp. Maar jij hebt een heel ander motorblok, dus nu begin ik ook te twijfelen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ik heb voor me polo deze stadslicht besteld https://www.topledverlichting.nl/we...t10-w5w-led-canbus-15-smd-stadslicht-set.html

En ook h7 ledjes van ali (die heb ik nog niet binnen)
Had vandaag niks te doen dus heb ik die stadslichten gemonteerd.:)
Ze geven mooi wit licht:hearteyes:
Er brandt nu helaas een lamp op me dashboard dat verlichting het niet doet.
In principe heb ik een canbus versie gekocht fus begrijp het niet helemaal.
Heb zelf ook na het plaatsen maar 10 minuutjes gereden max.
Gaat het van zelf weg of hebben jullie een tip?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Ik hoor ook een zoemend geluid na het uitzetten van de motor, maar heb dit nooit met een ventilator geassocieerd. Het klinkt meer als een elektrische waterpomp. Maar jij hebt een heel ander motorblok, dus nu begin ik ook te twijfelen.
Het is bij mij wel de media player in het dashboard kastje als ik hem aanzet dan hoor je het gezoem (motor uit of sleutel niet in het contact stoppen). Zet ik het infotainment uit dan stopt het gezoem na c a 5 min. Maar dat is bij jullie ook dus? Heb het eigenlijk sindskort..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heeft iemand hier enig idee of een "moderne" radio pasvorm (zoals de RCD330 e.d.) met eventuele ombouwkits past in een dubbel-din dashboard zoals dat van mijn Polo? Staat naar mijn mening vele malen beter dan zo'n standaard dubbel-din radio, en er is (om de een of de andere reden) ook veel meer van te krijgen. Ben in ieder geval op zoek naar een Android head-unit.
 
Ik heb voor me polo deze stadslicht besteld https://www.topledverlichting.nl/we...t10-w5w-led-canbus-15-smd-stadslicht-set.html

En ook h7 ledjes van ali (die heb ik nog niet binnen)
Had vandaag niks te doen dus heb ik die stadslichten gemonteerd.:)
Ze geven mooi wit licht:hearteyes:
Er brandt nu helaas een lamp op me dashboard dat verlichting het niet doet.
In principe heb ik een canbus versie gekocht fus begrijp het niet helemaal.
Heb zelf ook na het plaatsen maar 10 minuutjes gereden max.
Gaat het van zelf weg of hebben jullie een tip?
De melding op je dashboard gaat niet weg. Die had er nooit moeten staan.
Waarschijnlijk is er iets in het lampje stuk, of is het helemaal geen canbus lampje.
Ik zou ze gewoon terugsturen.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
De melding op je dashboard gaat niet weg. Die had er nooit moeten staan.
Waarschijnlijk is er iets in het lampje stuk, of is het helemaal geen canbus lampje.
Ik zou ze gewoon terugsturen.
Heb vandaag mijn halogeenlampjes weer erin gezet en toen was de melding weer weg.
Dus ik dacht dat de +- niet klopte van de ledjes maar dan zou het niet eens moeten branden.
Ben nu ff in contact met de verkoper.
 

Bijlagen

  • DC73E676-2413-443B-93FF-9A10BD5DA279.jpeg
    DC73E676-2413-443B-93FF-9A10BD5DA279.jpeg
    29.4 KB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Hoeveel kost remblokjes voor vervangen bij een garage?

Kwikfit vraagt er 180euro voor...
Terwijl blokjes +-30euro kosten... ff 150euro loon?? Voor een ervaren persoon toch in halfuur gedaan?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Hoeveel kost remblokjes voor vervangen bij een garage?

Kwikfit vraagt er 180euro voor...
Terwijl blokjes +-30euro kosten... ff 150euro loon?? Voor een ervaren persoon toch in halfuur gedaan?
Oplichters, lekker zelf doen! Pas de volledige achterremmerij vervangen van een maatje van mij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!