Het grote 'kleine vragen' topic

Ah ik was er al bang voor, een nieuw setje xenon lampen koop je niet zo even.
Ik zat er al aan te denken om ze te laten polijsten maar ik lees veel dat mensen dat gedaan hebben en een paar maanden later de koplampen weer dof waren.
Weet je zeker dat ze koplampen polijsten en weer in de lak zetten bij de dealer? @Johan
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
ik heb mijn mfd met 2k lak water vast gemaakt, idd als je dit vergeet en er komt vocht bij trekt het je speaker wel stuk.
hout klink 99 van de 100 keer beter als plastic, plastic is ff iets gemakkelijker.
Hoe het er uitziet maakt niet uit, hoe het klinkt is van belang
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Ik heb heel vaak speakers dmv hout gemonteerd.
Meestal iets van multiplex.

Echter heb ik bij mijn swift gehad dat er water op de speaker aan de achterkant komt.
Met de speaker ring zat hier een plastic kap voor.
Vandaar dat mijn voorkeur uit gaat naat spreaker ringen.

Als iemand een goeie website weet voor deze ringen. Incl mooi dempings materiaal hoor ik het graag
 
Ik merk sinds zondag dat alle borden aan de rechtse kant van de weg extreem belicht worden.
Ik heb zaterdag wel mijn bi xenon koplamp eruit gehad en later weer terug erin gezet.
Als ik de auto start en de lampen aan zet stelt die gewoon de hoogte automatisch af.
Ik zou graag langs de dealer gaan maar die zijn tot 13 augustus dicht.
Weet iemand wat er mis kan zijn gegaan?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Ik merk sinds zondag dat alle borden aan de rechtse kant van de weg extreem belicht worden.
Ik heb zaterdag wel mijn bi xenon koplamp eruit gehad en later weer terug erin gezet.
Als ik de auto start en de lampen aan zet stelt die gewoon de hoogte automatisch af.
Ik zou graag langs de dealer gaan maar die zijn tot 13 augustus dicht.
Weet iemand wat er mis kan zijn gegaan?
Waarschijnlijk de koplamp afstelling net wat veranderd door de verplaatsing van de lampen, want waar je ze vastdraait kun je ze een beetje verplaatsen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Ik merk sinds zondag dat alle borden aan de rechtse kant van de weg extreem belicht worden.
Ik heb zaterdag wel mijn bi xenon koplamp eruit gehad en later weer terug erin gezet.
Als ik de auto start en de lampen aan zet stelt die gewoon de hoogte automatisch af.
Ik zou graag langs de dealer gaan maar die zijn tot 13 augustus dicht.
Weet iemand wat er mis kan zijn gegaan?
Even langs de dealer als die weer open is. Die kan het koplampbeeld afstellen. Dit moet gebeuren is hij met de testkast in basis afstelling staat. Pas dan kun je het beeld verstellen, anders heb je kans op schade aan het mechaniek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!