Het grote 'kleine vragen' topic

Mijn radio die verbruikt stroom als die uit staat ben van plan om een tap te maken in de zekering kast maar geen idee welke zekering ik eruit moet halen En maakt het nog uit wat voor kabel ik trek van de radio naar de zekering ? en waar kan ik zoiets kopen
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
Het is vrij logisch dat je radio stroom verbruikt als deze uitstaat, anders zouden alle instellingen verloren gaan. Als het goed is is je radio al gezekerd (even kijken in je boekje welke zekering dit is).
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Heb ongeveer 2/3 weken geleden een andere radio in mijn auto gezet een Pioneer daar bij een kabel gekocht van quadlock naar iso maar nu heb ik 2 keer gestaan met lege accu (na 2 dagen stilstaan is de accu leeg) de accu heb ik al laten controleren maar die is goed. Enige probleem met de radio is dat die aan blijft als je het contact uitzet dus mijn vermoeden dat die de accu leeg trekt al zet ik hem handmatig uit dus nu wil ik graag dat die uitgaat als ik het contact uit heb staan zodat de accu niet weer leeg raakt maar hoe moet ik dat doen
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
Weet iemand toevallig of de Polo AW een indirect of direct systeem heeft voor de TMPS sensoren? Ik heb nu namelijk het boekje niet bij de hand.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Heb gisteren al me interieur verlichting omgezet naar led behalve me kofferbak en voet verlichting deze led lampen passen daar niet in. Weten jullie of er lampen bestaat die daar wel in passen of dat je de hele unit nodig hebt. Als iemand iets weet en toevallig ook weet waar ik deze zou kunnen aanschaffen zou het gijn zijn
 
Volkswagen  Golf  1.4 tsi act 140pk 
Wat is beter? Rode LED of witte LED achter het rode glas van het achterlicht? Je leest soms dat een witte LED het rood een beetje roze maakt.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Heb gisteren al me interieur verlichting omgezet naar led behalve me kofferbak en voet verlichting deze led lampen passen daar niet in. Weten jullie of er lampen bestaat die daar wel in passen of dat je de hele unit nodig hebt. Als iemand iets weet en toevallig ook weet waar ik deze zou kunnen aanschaffen zou het gijn zijn
Deze zijn perfect: https://www.xenonl.com/Webwinkel-Product-155211647/T10-Canbus-SMD-15-led.html

Wat is beter? Rode LED of witte LED achter het rode glas van het achterlicht? Je leest soms dat een witte LED het rood een beetje roze maakt.
Altijd rode led achter rode glas. Anders wordt het roze inderdaad!
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Avond allen,
Ik vind mijn tsi bij het aangrijpen van de 2de versnelling bij een laag toerental een beetje zenuwachtig. Extra gas bij geven helpt dan veelal wel maar ik zou graag wat meer o mijn tweede versnelling willen kunnen rekenen, bijvoorbeeld bij het filerijden. Nu ben ik benieuwd of dit "aangrijpen" ook beter wordt wanneer je de auto stage 1 laat chippen?
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Nou, ik ben van mijn 1.4 fsi gewend dat zodra ik langzaam reed, ik heel makkelijk naar de 2e versnelling terug kon schakelen zonder horten en stoten. Bij de tsi ligt dit veel gevoeliger. Zodra ik dit nu soms doe, bijvoorbeeld bij het oprijden van een rotonde of in de file, merk ik dat hij best snel gaat schokken. En ben dus benieuwd of chippen dit wellicht deels kan wegnemen
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Ik ben er inmiddels aan gewend.
Maar als je al langzaam rijd en de airco staat aan, merk je dat zeer goed.
Wat je merk is lastig uit te leggen.
Zie het als iemand die te snel ze koppeling los laat.
In ze 1 en 2 met langzaam rijden is de auto gewoon erg gevoelig op het gaspedaal.
Als je hem laat rollen in de 2 dus in de file, en je raakt het gaspedaal aan voel je de auto zenuwachtig worden.(stotteren is eigelijk weer een te groot woord)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!