Het grote 'kleine vragen' topic

Ik zou het bij de dealer doen.
Dus merk gebonden, die weten meestal net de zwakke punten beter dan een universele garage.
Wel bijzonder want de VW dealer spreekt van een occasioncheck. Daarbij kan de verkopende partij meer zekerheid bieden aan potentiële kopers of wanneer je net een occasion hebt gekocht, kun je dit laten doen. Een echte aankoopkeuring wordt dan weer niet over gesproken.
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Mensen hier die ervaring hebben met een aankoopkeuring en misschien goede ervaringen met bedrijven hebben?

Bij de Mercedes dealer doen ze wel aan een aankoop keuring. Kijken ze alles na inclusief de historie die bekend staat (zover ik weet zelfs uit Duitsland, niet zeker hoor). Bij Benz wordt ook de kmstand op meerdere locaties opgeslagen naar mij weten: Boordcomputer, sleutel, bak & ecu. Misschien dat de VW dealer in je buurt meer info kan geven over hun keuring.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Mensen hier die ervaring hebben met een aankoopkeuring en misschien goede ervaringen met bedrijven hebben?
Ik heb bij mijn vorige auto mijnautocoach.nl gebruikt (alweer in 2016). Een ervaren monteur/of ex APK keurmeester o.i.d maakt proefrit, zet hem op de brug en alles. Ben je er niet zelf bij dan krijg je foto's en klein rapport van de stand van zaken. Heeft toen met de occasion dealer eerst wat van de prijs afgehaald en voor een deal gezorgd, voor een meerprijs wat vervang werk laten doen over de zaken die hij had geconstateerd. Ze hebben meerdere pakketten van wat je wil dat ze doen (keuring of ook onderhandelen). Ik was er tevreden mee, heb enkel geen vergelijk met een andere keuring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, Teun en Jay511
Heeft iemand versterke veren voor de kofferbak, zodat als je op knop drukt van ab, de kofferbakklep open gaat?
ik heb ze erin gezet van mn oude seat, echter komt het slot niet helemaal los of iets, waardoor die niet omhoog gaat, als ik hem heel voorzichtig beetje optil, gaat die wel..

iemand tips..??
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Kun je met VCDS aanpassingen je lichten uit zetten als je de stand op 0 zet? Bij mij brand mijn dimlicht en achterlicht gewoon.

Ik kom hem uitzetten via codering, Maar dan moet je de juiste bcm hebben.
Anders moet het dmv draadjes bij de lichtschakelaar veranderen.

even codering opslaan voordat je het gaat proberen.
 

Bijlagen

  • 11B91DD8-11CE-4784-9C81-8E21DFBEB1C5.jpeg
    11B91DD8-11CE-4784-9C81-8E21DFBEB1C5.jpeg
    93.4 KB · Weergaven: 14
Kun je met VCDS aanpassingen je lichten uit zetten als je de stand op 0 zet? Bij mij brand mijn dimlicht en achterlicht gewoon.

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!