Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Comfortline BlueMotion Technology 1.2 TSI 77 kW/105 pk 7-DSG € 17.842 21.200 24.590 123 A 20%
Die had ik gevonden idd, maar vanaf pagina 6 zie je de tabellen welke uitvoering welke opties heeft, maar dan heb je de uitvoering bluemotion en comfortline. Daar twijfel ik welke rij ik aan moet houden..
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2017-11-06 om 22.16.35.png
    Schermafbeelding 2017-11-06 om 22.16.35.png
    18.1 KB · Weergaven: 21
Gister half uurtje proef gereden in de nieuwe polo 1.0 Tsi 7dsg highline.. wat een mooie auto zeg :mrgreen:
Ik was gister voor een bandenwissel bij Autobedrijf Schueler Nijkerk, mocht vrijblijvend even de polo testen haha!

Wat me opviel was de ruimte en vooral de breedte van de auto. ik ben erg verrast!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Ik heb dat schokje tussen 1e en 2e al een jaar of 2. Ook al een paar keer binnen garantietermijn dit aan de dealer gemeld maar doen er verder niks aan. Ik geloof dat ze 1x gekeken hebben of de DSG een software-update nodig had maar het schokje bleef. Ik kan me er mateloos aan irriteren.
Ik heb zelfs later m’n DSG aan laten passen bij VAG-techniek maar nog steeds zit dat “hikje” er.
Uit welk jaar is jou dsg bak? Hier geen last van nog in elk geval pas nog geem 5k op de teller

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Stel:

Jij wordt aangereden, veroorzaker rijdt door. Je hebt ernstige rug en nekklachten en kunt
18 maanden niet werken. Jij ontvangt 18 maanden lang 70% (ziektewet) van je laatst
verdiende loon................ Als deze verzekering dan tot 100% aanvult.....

Wat is wijsheid..................
Dat was idd een overweging. In mijn CAO is geregeld dat de eerste 12 maanden 100% wordt uitbetaald, daarna pas over op 70%.

Maar het blijft een gok. Ik wil alleen niet oververzekerd zijn. Veelal zijn kosten of op de tegenpartij te verhalen of bijv. op je eigen ziektekostenverzekering.

Heb jij 'm wel afgesloten?
 
Ik zou eerst uitvogelen wat de verzekeraar bedoeld met:

2) "je krijgt geld als je arbeidsongeschikt wordt....."
Bedoelen ze tijdelijk arbeidsongeschikt en/of geheel 100% arbeidsongeschikt ?

3) "je krijgt altijd geld: maakt niet uit wie er schuld heeft.........."
Een bedrag ineens of bedragen per maand tot en met een bepaalde periode ???

Lekker dat je volgens CAO de eerste 12 maanden 100% krijgt. Werk je bij een
bank/verzekeraar ?
 
Ik zou eerst uitvogelen wat de verzekeraar bedoeld met

2) je krijgt geld als je arbeidsongeschikt wordt.....
Bedoelen ze tijdelijk arbeidsongeschikt en/of geheel 100% arbeidsongeschikt ?

3) je krijgt altijd geld: maakt niet uit wie er schuld heeft..........
Een bedrag ineens of bedragen per maand tot en met een bepaalde periode ???

Lekker dat je volgens CAO de eerste 12 maanden 100% krijgt. Werk je bij een
bank/verzekeraar ?
Onderwijs, dus semi overheid. :cool:

Wat ik heb begrepen is dat zij (de verzekeraar) inderdaad het verschil aanvullen bij arbeidsongeschiktheid ten opzichte van laatst verdiende salaris of wanneer je wordt afgekeurd. Hoe dit zit qua periode durf ik niet te zeggen, misschien wel interessant om dat even na te vragen idd.
 
Onderwijs, dus semi overheid. :cool:

Wat ik heb begrepen is dat zij (de verzekeraar) inderdaad het verschil aanvullen bij arbeidsongeschiktheid ten opzichte van laatst verdiende salaris of wanneer je wordt afgekeurd. Hoe dit zit qua periode durf ik niet te zeggen, misschien wel interessant om dat even na te vragen idd.


Ik zou het idd even navragen. Als je langdurig arbeidsongeschikt raakt heb je voor een lange tijd 30%
minder loon.......

Reken voor jezelf maar uit hoeveel je dat kost per maand........... Kun je dan nog je vaste lasten betalen ?

HOE GING DE PROEFRIT ?????????
 
  • Leuk
Waarderingen: Livonias
HOE GING DE PROEFRIT ?????????

Morgenmiddag hebben we de proefrit gepland staan :)

Als alles bevalt, prijs is goed etc. dan kunnen we 'm ook direct meenemen. Dus stiekem hopen we met de Golf thuis te mogen komen! Ik laat het weten! De voorpret is al leuk, uitzoeken welke opties er in dat ding zitten, waar op te letten, etc. etc., veel bijgeleerd de laatste 2 dagen :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Morgenmiddag hebben we de proefrit gepland staan :)

Als alles bevalt, prijs is goed etc. dan kunnen we 'm ook direct meenemen. Dus stiekem hopen we met de Golf thuis te mogen komen! Ik laat het weten! De voorpret is al leuk, uitzoeken welke opties er in dat ding zitten, waar op te letten, etc. etc., veel bijgeleerd de laatste 2 dagen :cool:
Ik wil je geen angst aan praten maar staar je niet dood op 1 auto er staan er veel en veel meer te koop.
Als je iets merkt of voelt aan de auto of je hebt er geen goed gevoel bij gewoon laten staan.
De auto moet bij aanschaf helemaal naar je wens zijn.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Livonias
Omdat mij polotje over 5000km onderhoud nodig heeft,ben ik Bij Zijm vw dealer langs geweest met de vraag wat een long life onderhoudsbeurt kost.
Als antwoord kreeg ik dat kost 245 euro meneer.....:eek:
Ik schrok me rot dat alleen voor nieuwe olie en olie filter en zogenaamde “inspectie”
Ik zit daarom nu met een dilemma, ik heb thuis al het gereedschap en heb zelf de kennis om het zelf te vervangen en dat bespaard me rond de 200 euro gok ik.
Maar ik kan zelf geen garage stempel zetten in het onderhoudsboekje, indien ik de polo nog een keer wil verkopen haalt dat de waarde wel erg naar beneden zonder stempels van een garage.
Hoe en wat zouden jullie doen in zo,n situatie??
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Omdat mij polotje over 5000km onderhoud nodig heeft,ben ik Bij Zijm vw dealer langs geweest met de vraag wat een long life onderhoudsbeurt kost.
Als antwoord kreeg ik dat kost 245 euro meneer.....:eek:
Ik schrok me rot dat alleen voor nieuwe olie en olie filter en zogenaamde “inspectie”
Ik zit daarom nu met een dilemma, ik heb thuis al het gereedschap en heb zelf de kennis om het zelf te vervangen en dat bespaard me rond de 200 euro gok ik.
Maar ik kan zelf geen garage stempel zetten in het onderhoudsboekje, indien ik de polo nog een keer wil verkopen haalt dat de waarde wel erg naar beneden zonder stempels van een garage.
Hoe en wat zouden jullie doen in zo,n situatie??
Ik zou naar de dealer gaan . Bij inruil of verkoop scheelt het wat aan de prijs

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!