Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Klokje verzet naar wintertijd. Kom ik nu ook de melding tegen met de steeksleutel die mij verteld wanneer ik de
volgende beurt heb. Dit klopt exact met de kilometers die ik nog moet afleggen.
Tijdens het starten krijg ik deze melding niet maar druk ik op de linkerknop achter mijn stuur (voor de kilometerteller
en toerenteller) dan zie ik wel over hoeveel kilometer ik een nieuwe beurt heb......... Hoe krijg ik het voor elkaar om
deze melding te zien als ik de Polo start zoals eerder het geval was............
 
Woensdag proefrijden! Gaat het er toch nog van komen....... Alleen euh, geen polo :(

Nadat er wederom een Polo voor mijn neus werd weggekaapt (wat een boel onfatsoenlijke garagehouders zijn er toch, mensenkinderen..) ben ik verder gaan kijken en kwam per toeval wat anders tegen!

Een Golf 1.2 TSI DSG uit 2012. Big Grin:rolleyes:
Prima bakkie die Golf! Let wel op met die DSG, dat je bij 1 naar 2 geen schokkerige overgang of iets voelt.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
2012 kan ook een hele vroege golf 7 zijn?
Het is een van de laatste Golf 6jes, hopelijk dus redelijk vrij van kinderziektes =)

Prima bakkie die Golf! Let wel op met die DSG, dat je bij 1 naar 2 geen schokkerige overgang of iets voelt.
Ketting en DSG blijft een spannend punt, thanks voor je tip, ik ga er op letten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: bartjuu
Woensdag proefrijden! Gaat het er toch nog van komen....... Alleen euh, geen polo :(

Nadat er wederom een Polo voor mijn neus werd weggekaapt (wat een boel onfatsoenlijke garagehouders zijn er toch, mensenkinderen..) ben ik verder gaan kijken en kwam per toeval wat anders tegen!

Een Golf 1.2 TSI DSG uit 2012. Big Grin:rolleyes:


Heb je m al gekocht ?


.
 
Prima bakkie die Golf! Let wel op met die DSG, dat je bij 1 naar 2 geen schokkerige overgang of iets voelt.

Ik heb dat schokje tussen 1e en 2e al een jaar of 2. Ook al een paar keer binnen garantietermijn dit aan de dealer gemeld maar doen er verder niks aan. Ik geloof dat ze 1x gekeken hebben of de DSG een software-update nodig had maar het schokje bleef. Ik kan me er mateloos aan irriteren.
Ik heb zelfs later m’n DSG aan laten passen bij VAG-techniek maar nog steeds zit dat “hikje” er.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Livonias
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!