Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vandaag APK gehad en ja hoor, afgekeurd. :eek:
Ik denk niet dat jullie kunnen raden voor wat o_O dus ik heb er een hint bijgedaan in de vorm van een filmpje.
https://1drv.ms/v/s!AkTl-QDDeCTwgzAEOs7-DX0uzMRE

Maandag herkansing. Is tevens ook de laatste dag dat de APK geregeld moet zijn.

Tijdens het wachten een proefritje gemaakt in een Up!
Dat rijd best volwassen moet ik zeggen maar helaas, toch te klein voor mij. Bijna geen kofferbak en ik denk dat ik morgen een blauwe plek op mijn linker bovenarm heb van de B-stijl.

Dus jou garage vervangt niet de (te witte knipperlicht) lampjes en meld hem dan af?? Bij ons zijn lampen gewoon service
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Inderdaad, de kleur was niet oranje genoeg.
Ik had er nog nooit van gehoord en ik moet heel goed kijken om het te zien. (wat ik dus niet doe)
Maar zal morgen even het lampje vervangen.

Die keurmeester heeft dan wel een goed oog, de mijnes niet - kwam met tint folie over de achterlichten en remlicht gewoon door de APK haha :rolleyes:
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Dus jou garage vervangt niet de (te witte knipperlicht) lampjes en meld hem dan af?? Bij ons zijn lampen gewoon service
Nee maar ik moet erbij zeggen dat ze mij ook niet konden bereiken voor evt. overleg. Ik had n.l. een crematie en mijn telefoon stond uit. Had ik ook medegedeeld.
Daarbij was deze medewerker niet zo servicegericht volgens mij, was nogal een norse man.

ruud kennende krijg je dan een relaas dat er 2 knipperlampjes op de rekening staan Stick Out Tongue
En wat is daar mis mee? Vermoed dat jij niet meer weet hoe het is om met héél weinig geld te moeten leven.
En thuis heb ik gratis lampjes liggen dus waarom zou ik daar bij de dealer voor gaan betalen? Voor mijn koplampen durfde ze € 25,- per koplampunit voor te vragen om er nieuwe lampjes in te doen. Toen natuurlijk niet gedaan maar ik let er nu wel op wat ze allemaal gaan doen en wat het kost. Voor je het weet draaien ze je een poot uit.

Ik heb er niets over gezegd maar viel nu al over het feit dat er € 0,01 op de rekening staat voor de zomercheck terwijl deze gratis is.
En nee, het gaat mij echt niet om die ene cent maar wel om het principe. € 0,01 is niet gratis.

Lampje is inmiddels vervangen. Maandag terug voor herkeuring.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik zag woensdagavond in (de buurt van) Arnhem een zwarte(?) 9N rijden. Deze had op de plaats van zijn mistlampen ronde DRL verlichting die knipperde als hij zijn knipperlicht aanzette. Was een heel apart gezicht. Helaas ging alles te snel om er een foto van te maken.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
"Draai het linkse knopje naar rechts"

Whuuuuuut? Volgens mij heeft @DeeOow een andere type Polo met andere knoppen op zijn boordcomputer.

Ik heb toch echt GEEN draaiknoppen daar.
Mogguh,
my bad.
Heb het inderdaad over een 9n/3.
Is niet hetzelfde als een 6r.

Dat krijg je met die halve vraagstelling hier.
Waarvan je het antwoord vaak gewoon kan vinden met google. maargoed.
U zoekt maar even verder.
Staat bij een 9n3 althans ook gewoon in de gebruiksaanwijzing die je bij je polo hebt gehad.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Vandaag weer bij BOTS geweest, niet met eigen auto aangezien er niet heel veel animo was hier. Volgend jaar zeker wel met eigen auto, stonden zeker nog te weinig Polo's!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Laten we het erop houden dat hij niet bang is [emoji23]
81a3c3ed19791e51ee12b1ac16c88540.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!