Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Iemand ervaring met deze Golf MK7 look a like koplampen?
Heb het met name over de kwaliteit en inbouw.

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • polo_6r_u_led_koplampen_3_2.jpg
    polo_6r_u_led_koplampen_3_2.jpg
    31.6 KB · Weergaven: 30
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk Highline 
Iemand ervaring met deze Golf MK7 look a like koplampen?
Heb het met name over de kwaliteit en inbouw.

Alvast bedankt.
Zelf heb ik deze ook ingebouwd, zie profielfoto. Ik ben super tevreden. Inbouw is gemakkelijk, alles sluit mooi aan. Het is een plug and play systeem. Xenon kit is een extra optie die ik niet heb gedaan, ik heb witte (blauw) halogeen lampen erin. Lampen afgesteld bij de dealer voor een kleine 18 euro.
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Zelf heb ik deze ook ingebouwd, zie profielfoto. Ik ben super tevreden. Inbouw is gemakkelijk, alles sluit mooi aan. Het is een plug and play systeem. Xenon kit is een extra optie die ik niet heb gedaan, ik heb witte (blauw) halogeen lampen erin. Lampen afgesteld bij de dealer voor een kleine 18 euro.

Bedankt voor je snelle reactie!
Heb je misschien een adres of website voor mij, van waar je de koplampen van hebt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!