Het grote 'Gooi het eruit' topic!

1d5c471e1bc8384175ff4900050ada35.jpg


Op en neer naar nieuwegein 3,9 L gemiddeld met een snelheid van 100/110 zonder cruisecontrol[emoji28] en op 17 inch wielen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Gister op de A1 van achter aangereden.

Ik reed rond de 80 en moest plots remmen voor m'n voorganger die ook op z'n ankers ging.

Ik haalde het omdat ik voldoende afstand had, maar een mede Polorijder achter mij die was veel te laat met remmen en probeerde nog uit te wijken.

Helaas is m'n GTI achterbumper aan gort.

Lichamelijk geen klachten maar ik moet nu wel tot 9 juni doorrijden met een verrotte achterbumper omdat Schadenet deze maand helemaal vol zit.

Mijn kenteken was tijdens de aanrijding eraf gevallen en door 100en voertuigen overgereden. Ik moest mijn kenteken veilig stellen want ik wilde geen 1'tje op mijn kenteken als ik deze namelijk kwijtraak.

Degene die me heeft aangereden heeft behoorlijk meer schade dan ik. Zijn hele voorkop is gesloopt, bumper, motorkap, zijkant en zelfs zijn voorruit omdat hij wat losse pakketten in de auto had liggen die naar voren zijn geschoven. Ook lekte zijn radiator en zal er vast van binnen nog meer stuk zijn.

Tegenpartij had alleen WA verzekering en zal zelf voor zijn schade moeten betalen.
 
Gister op de A1 van achter aangereden.

Ik reed rond de 80 en moest plots remmen voor m'n voorganger die ook op z'n ankers ging.

Ik haalde het omdat ik voldoende afstand had, maar een mede Polorijder achter mij die was veel te laat met remmen en probeerde nog uit te wijken.

Helaas is m'n GTI achterbumper aan gort.

Lichamelijk geen klachten maar ik moet nu wel tot 9 juni doorrijden met een verrotte achterbumper omdat Schadenet deze maand helemaal vol zit.

Mijn kenteken was tijdens de aanrijding eraf gevallen en door 100en voertuigen overgereden. Ik moest mijn kenteken veilig stellen want ik wilde geen 1'tje op mijn kenteken als ik deze namelijk kwijtraak.

Degene die me heeft aangereden heeft behoorlijk meer schade dan ik. Zijn hele voorkop is gesloopt, bumper, motorkap, zijkant en zelfs zijn voorruit omdat hij wat losse pakketten in de auto had liggen die naar voren zijn geschoven. Ook lekte zijn radiator en zal er vast van binnen nog meer stuk zijn.

Tegenpartij had alleen WA verzekering en zal zelf voor zijn schade moeten betalen.
Balen man, succes met de afhandeling!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Oei wat een pech gelukkig heb zelf niks en inderdaad zou toch even langs de huisarts gaan.
Klopt dat het heel druk is bij de schade herstel bedrijven, succes met de afhandeling natuurlijk.
 
Volvo  -  - 
Zoooo echt balen kan er zo boos om worden dat die eikels niet van
iemand anders zijn eigendommen af kunnen blijven grrrrr :mad:
Zou nog wel in de buurt gaan zoeken, veelal zetten ze hem tijdelijk
een beetje uit het zicht in de wijk en halen hem dan pas later weg.
Hopelijk wordt hij snel gevonden in ieder geval succes met de afhandeling.
 
Volvo  -  - 
Pfff.. het ene moment sta je hem nog lekker te wassen en het andere moment jatten ze hem.
Echt zwaar klote dit! Sterkte gozer. Hopelijk zijn ze bij de verzekering een beetje coulant voor je:(

Klopt gister nog heerlijk van kunnen genieten nu heb ik niet meer dan 2 sleutels en heel veel mooie foto's hij staat nu als gestolen geregistreerd ben bang dat ik alleen de dag waarde terug krijg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!