Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Ik twijfel echt to the max wat ik eigenlijk wil ter vervanging van mijn huidige BM.

Of een tweedehandse Golf R-line 1.6 TDI / 2.0 TDI met lage kilometers of een splinternieuwe Polo 1.4 TDI met alles erop en eraan.

Mijn budget is max 27.000 Euro.

Ik ben namelijk verliefd op deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Als je budget zo groot is zou ik toch wel een Golf aanbevelen. De polo´s van tegenwoordig zijn groot zat maar met zo budget kan je aardig aangekleden golfjes kopen met de kop eraf figuurlijk dan ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Sinds vandaag gaat nadat ik de motorkap dicht heb gedaan mijn waarschuwingslampje branden dat er een lampje stuk is. Nu heb ik gwn halogeenkoplampen met daarin de dag rij verlichting (heb dus geen mistlampen en dagrijverlichting onder in de bumper) En die 2 onderste lampjes branden aan de rechterzijde niet. Iemand die toevallig weet welke ik moet hebben? Mvg Kevin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 59pk 
Ik twijfel echt to the max wat ik eigenlijk wil ter vervanging van mijn huidige BM.

Of een tweedehandse Golf R-line 1.6 TDI / 2.0 TDI met lage kilometers of een splinternieuwe Polo 1.4 TDI met alles erop en eraan.

Mijn budget is max 27.000 Euro.

Ik ben namelijk verliefd op deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Golf...!
DSG....!
(nieuw is alleen de eerste paar kilometers leuk, daarna is ie ook 2e-hands)
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Iemand die ccleaner gebruikt niet voor de auto maar voor de PC.
Met toeval ontdekt, als je de ccleaner professional trial download en je is proeftijd verlopen,
Start het programma op, links onder in het blauw staat ( al geregistreerd? activeer nu )
Klik daarop, en klik dan op annuleren, dan doet die het weer gewoon zonder hack of iets ..
Goedemiddag ..
 

Bijlagen

  • what-is-CCleaner-Professional-Plus.jpg
    what-is-CCleaner-Professional-Plus.jpg
    29.5 KB · Weergaven: 25
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!