Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hè jakkes... Dimlicht lampje kapot, ik neem aan dat dit gewoon zelf te vervangen is of moet ik een bezoekje aan de dealer brengen?

Ik zat trouwens te denken om die White vision lampen erin te doen, heeft dit veel nut of is oogt dit alleen maar 'leuk'?
Heb ook recent gewijzigd naar WhiteVision. Ik zie wel degelijk verschil. Ik zie het vooral als ik er recht in kijk. Zodra je onder een bepaalde (grotere) hoek kijkt zie je inderdaad weinig verschil. Maar is wel degelijk een stuk witter en beter als dat gele. Vind zelf dat koplampen met een blauw/paars tintje al snel lelijk worden. Vooral die xenon dingen. Nee geef mij deze maar.
 
Heb ook recent gewijzigd naar WhiteVision. Ik zie wel degelijk verschil. Ik zie het vooral als ik er recht in kijk. Zodra je onder een bepaalde (grotere) hoek kijkt zie je inderdaad weinig verschil. Maar is wel degelijk een stuk witter en beter als dat gele. Vind zelf dat koplampen met een blauw/paars tintje al snel lelijk worden. Vooral die xenon dingen. Nee geef mij deze maar.

Oké, apart dat ik hier zoveel positieve reacties lees over de whitevision. Heb op andere fora's weer alleen maar negatieve reacties gelezen.. Misschien toch maar eens proberen dan. Had je geen last van foutmeldingen op je dashboard?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
60572d9a937c22cf223b387d5125824f.jpg


Polo gespot. Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en HJV
Oké, apart dat ik hier zoveel positieve reacties lees over de whitevision. Heb op andere fora's weer alleen maar negatieve reacties gelezen.. Misschien toch maar eens proberen dan. Had je geen last van foutmeldingen op je dashboard?
Ik ben er ook niet 100% positief over. Is wel witter dan origineel, maar nog altijd gelig. Denk qua kleur de diamond vision beter is. Qua lichtopbrengst wel tevreden van, veel beter dan de originele lampjes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!