Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Iemand die ccleaner gebruikt niet voor de auto maar voor de PC.
Met toeval ontdekt, als je de ccleaner professional trial download en je is proeftijd verlopen,
Start het programma op, links onder in het blauw staat ( al geregistreerd? activeer nu )
Klik daarop, en klik dan op annuleren, dan doet die het weer gewoon zonder hack of iets ..
Goedemiddag ..
Volgens geruchten in de ict wereld, zit daar virussen in( ccleaner)..

Of was het soortgelijke clean programma?..
 
Iemand enig idee of onder mijn polo de bandenmaat 215 / 35 / 17 past. I.v.m aanlopen of dergelijke.
Auto is 30mm verlaagd.

Ik rijd nu 205 / 35 / 17. Nul , nul last.

Gaat zeker passen :). Ik reed ook met Exors met de maat 215/35/17 met de schroefset op standje lekker dicht bij de grond Big Grin.

Tip voor de volgende keer, maak even een apart topic aan dan heb je ook meer kans op reacties. Hier gaat het op in het geheel.
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Ik heb nagedacht. Gezien ik op uitzending ben (Defensie), heb ik genoeg tijd om na te denken zonder geld uit te kunnen geven.

Als ik terug ben in Nederland (Eind Februari 2016), dan ga ik mijn mooie Polo in de verkoop doen.

Ik stap net zoals @HJV over op een Golf 7 1.6TDI en dan kies ik voor het R-line model met panoramadak.

Dus voor de geinteresseerden die mijn Polo willen overnemen, hebben tot Februari de tijd om met mij te onderhandelen.

Zoals de meeste van jullie weten heb ik mijn Polo als 1 van de beste onderhouden en is die uniek in zijn soort qua opties waar ik 4 jaar mee bezig ben geweest.

Ik kan niet wachten tot ik weer in NL ben. Big Grin

waar zit je nu dan ? in mali .....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi caya 
Het sneeuwt :) En nog flink ook!

DSC_5130.jpg
 
Hè jakkes... Dimlicht lampje kapot, ik neem aan dat dit gewoon zelf te vervangen is of moet ik een bezoekje aan de dealer brengen?

Ik zat trouwens te denken om die White vision lampen erin te doen, heeft dit veel nut of is oogt dit alleen maar 'leuk'?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!