Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Gaaap je bent net wakker:openmouth:, je kijkt je mailbox na en ??
Proberen je ze weer op te lichten..
trap er niet in.

Geachte heer,

In de bijlage ontvangt u de factuur van uw KPN Internetdiensten.

Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 365,41. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.

Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.

Uitleg van uw factuur
Klik hier voor uitleg over uw factuur.

Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op kpn.com/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de opbouw van de factuur, de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.


Kent u KPN Compleet al? Hoe meer u combineert, hoe meer voordelen u krijgt. Kijk voor meer informatie op kpn.com/krijgmeer
KvK Den Haag nr. 2358701, NL009292056B01


Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
www.avast.com
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071
"Beste fakeKPN,

sorry maar ik ga helaas m'n factuur niet betalen Ik heb twijfels over de echtheid. Als Apple gebruiker kan ook ik uw kwaardaardigie software niet openen en voel ik me zwaar gediscrimineerd. Ook ik heb het recht om uw troep te installeren, mijn computersysteem in de soep te laten lopen en zo honderden euro's te spenderen aan onnodige kosten.

Wegens opgelopen emotionele schade eis ik een schadevergoeding van 150.000 euro, te betalen voor 28-10-2015 op rekeningnummer NL01ABCD2345678901 tnv i. ichel. Als ik u was zou ik maar betalen want ik heb uw IP adres!!!!! Zo niet dan doe ik aangifte wegens discriminatie op basis van intelligentie. Ook reken ik administratiekosten van 100 euro per uur, afgerond naar boven op hele uren, wegens tijdsverspilling.

met teleurgestelde groet

ikke

[pootafdruk]

PS, ik ga overstappen naar fakeXS4All. Die hebben wel geloofwaardige phising. Voor de Mac"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Ik heb nagedacht. Gezien ik op uitzending ben (Defensie), heb ik genoeg tijd om na te denken zonder geld uit te kunnen geven.

Als ik terug ben in Nederland (Eind Februari 2016), dan ga ik mijn mooie Polo in de verkoop doen.

Ik stap net zoals @HJV over op een Golf 7 1.6TDI en dan kies ik voor het R-line model met panoramadak.

Dus voor de geinteresseerden die mijn Polo willen overnemen, hebben tot Februari de tijd om met mij te onderhandelen.

Zoals de meeste van jullie weten heb ik mijn Polo als 1 van de beste onderhouden en is die uniek in zijn soort qua opties waar ik 4 jaar mee bezig ben geweest.

Ik kan niet wachten tot ik weer in NL ben. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!