Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Misschien een optie inderdaad, zou dan wel alle 4 de velgen moeten doen.. ze zijn namelijk gecoat en niet gespoten dus de precieze kleur erop spuiten gaat denk ik niet lukken.. Zou wel van alle velgen de rand kunnen schuren en alleen die een ander kleurtje geven
 
Ik vond de nieuwe set Rivazza velgen die je op de VW site ziet bij het configureren van een Polo erg mooi. Dus ik heb bij de lokale dealer eens gevraagd wat deze zouden kosten als ik ze los wil bestellen: incl Continental zomerbanden: 2165 euro. Dat is niet echt in de prijsklasse waar ik aan dacht :/ Gewoon 1/8ste van het totaalbedrag dat ik voor de polo heb betaald :O
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Dat is een stuk mooier, maar de verkoop is "beendet", wat ook wel logisch is na een half jaar :) En dat is dan ook helaas meteen de enige die ik ook gezien had :/
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Haha lekker dan!
Ikzelf vind het heel slecht bij de nieuwere modellen van Mercedes zit de dagrijverlichting heel erg los, dus dat trilt op en neer, ziet er totaal niet uit op de snelweg!
 
Ik dacht dat dit te maken had met het gebruik van LEDs en de beperktere stralingshoek die ze vaak hebben. Maar nu je het zegt is dit me tot nu alleen opgevallen bij Mercedes. Ik vind het in ieder geval verschrikkelijk irritant.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!