Het grote 'Gooi het eruit' topic!

welke lak heb je gebruikt? wel eens speciale grond en aflak gezien, heb je dat gebruikt?
Foliatec remklauw lak (gekocht op Vulcavite.nl). Geen grondlak omdat dit bij de Amerikaanse versie (G2 paint) wordt afgeraden. Dit omdat deze lak gebruik maakt van verharder en het hechtingsproces door een grondlak slechter kan worden (zelfs het gebruik van hittebestendige grondlak werd niet aangeraden). Tevens geen aflak omdat dit product als glans opdroogt, en G2/Foliatec garanderen dat de lak keihard wordt en bestend is tegen zelfs remvloeistof etc.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Zucht.... 7:15 goedemorgen buurman. Je portier ruit staat bij mij in de tuin.

Ik denk dat jullie de rest zelf wel in kunnen vullen :(

Navigatie weg, ruit mechanisme stuk kortom gezeik....
 
Zucht.... 7:15 goedemorgen buurman. Je portier ruit staat bij mij in de tuin.

Ik denk dat jullie de rest zelf wel in kunnen vullen :(

Navigatie weg, ruit mechanisme stuk kortom gezeik....

Nou lekker dan bij mij hebben ze niks kapot gemaakt hadden ze beter wel kunnen doen want ik heb een eigen risico van 140,- en als er schade aan de portier bij een schade hersteller gerepareerd wordt dan krijg je korting en heb je maar 75,- eigen risico

Vorige keer kreeg ik mijn hele navigatie vergoed incl. microsd kaartjes dat was ook het enige wat weg was nu was er meer weg en krijg ik minder vergoed echt raar maar ben nog niet klaar met mijn verzekering.

In ieder geval succes met de afhandeling
 
Als je ff snel leest,
dan lees je dat de hele deur bij de buurman in de tuin ligt.
Even dacht ik dat ze je hele auto hadden gestript.
Valt nog mee dus.
Maar blijft heel heel heel vervelend,
Succes met het verwerken en het herstel.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Balen man. Het zit je echt niet mee? In december je laptoptje weg. Nu je navigatie. Ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
@ Deeoow haha ja klopt gelukkig is het niet zo ernstig

Idd ze moeten mij wel hebben! December was wel dom met die tas op de achterbank maar tja... Je leest het zovaak hier en denkt dat je wel in een kindvriendelijke rustige wijk woont maarja dicht bij de snelweg he.

Gelukkig dekt de verzekering alles maar toch wel weer naar de Carglass, dealer en weer dingen inbouwen dus het houd je van de straat.

Het is echt te gek voor woorden. We proberen hier met ze alle onze hobby uit te voeren en dat word dan door iemand anders omzeep geholpen doordat mensen niet met hun poten van je spullen af kunnen blijven. Leuk die verharde maatschappij:S
 
dumpert.nl - Het vertrouwen
5afdea0b_dumpert_ios_upload.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!