Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik ga zometeen even wat foto's maken en dan maak ik een garage aan ;) Auto mag vandaag nog niet verplaatst worden dus echt mooie foto's worden het niet hier in de straat Stick Out Tongue

Edit: Foto's staan erop maar de kleur vertekent heel erg t.o.v. realiteit wanneer de hele auto er in één keer opgezet wordt, helaas. Binnenkort even op betere locatie en hoeken foto's maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
IMG_5793-2_zps84f12cde.jpg~original


Dit is voor nu even beste wat er van te maken was Stick Out Tongue Komend weekend zal ik er iets mooiers van maken incl. achterklauw. Voor meer (helaas wel lage kwaliteit vanwege garage compressie) zie mijn garage.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Koning ging s daaaaaag Amsterdam gister was goed gezellig!
Zonnetje was lekker aanwezig,
en de halve stad weer gezien.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Vandaag heb ik na lang twijfelen eindelijk mijn nieuw objectief aangeschaft voor de camera. De keus is gevallen op de Nikon 14-24mm, deze lens staat bekend om zijn extreme groothoek beeld. Door de aanschaf van dit objectief heb ik nu eindelijk mijn trio compleet van Nikon namelijk de 12-24, 24-70 en de 70-200 en allemaal een diafragma van maximaal F2.8 wat deze lenzen ontzettend ideaal maken voor in het donker te fotograferen.

Ga proberen de komende tijd wat nieuwe foto's te maken van zowel de polo als van andere dingen met mijn nieuw objectief.



 
Achter heb ik de remblokken afgeplakt, verder niks. Voor heb ik de klauw los gepakt (in 1 geheel, had geen torx om de helften te splitten) en het remblok aan de voorkant weggepakt. Die klauw heb ik op de remschijf gezet en met wat elastieken aan de vering vast gehangen zodat ik er goed bij kon Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Mooie aankoop Raoul!! Mooi lensje om 's uit te proberen voor een M&G? ;)

Ja idd, Had hem eigenlijk afgelopen zondag moeten kunnen gebruiken tijdens de M&G, Maar toen stond deze lens nog op mijn verlanglijstje. En afgelopen Dinsdag besluit genomen om de lens toch aan te schaffen.

Nu maar gaan wachten op een volgende meeting van de polo's en dan kan ik hem eens gaan testen Big Grin
 
Achter heb ik de remblokken afgeplakt, verder niks. Voor heb ik de klauw los gepakt (in 1 geheel, had geen torx om de helften te splitten) en het remblok aan de voorkant weggepakt. Die klauw heb ik op de remschijf gezet en met wat elastieken aan de vering vast gehangen zodat ik er goed bij kon Stick Out Tongue

welke lak heb je gebruikt? wel eens speciale grond en aflak gezien, heb je dat gebruikt?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!