Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Haha. Alleen voor mij is het lastig. Alles is bij ons thuis en ook bijna in de familie van Apple. Mijn vriendin heeft ook een Macbook Pro, iPhone 5 & Apple tv. Nu moet ik allerlei alternatieven gaan zoeken. Voorheen gebruiken we iMessage met mijn vrienden en vriendin. Nu moet k gaan whatsappen en op een of ander manier heb ik een hekel aan whatsapp Stick Out Tongue.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
het lijkt wel nationale anti-velgenweek :cry:

20130331194732resized.jpg


Lekkere 'velgbeschermers' zitten er op de banden, happen zijn eruit :|
 
@ Polodave: Je hebt getrokken bandjes, dus geen echte "velgbescherming" op de 205/40/17 bandjes. Wellicht te dicht bij de stoeprand geparkeerd?

klopt, stond netjes bij de bank geparkeerd maar vriendinlief moest per se naar een andere bank.. reed het parkeervak uit en het was raak :( Nog geen idee of ik het op laat knappen, heb al genoeg tegenslag deze week.. vind het wel even goed zo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!