Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hier in Venlo zijn ze helemaal gek geworden... afgelopen weekend hebben 10duizenden mensen de venloop gelopen... en dat terwijl het min 5 is buiten.... :roll:
 
Sinds een paar dagen een Xperia Z rijker omdat ik mijn iPhone 5 zat was Stick Out Tongue. Wat een geweldig ding, lach me echt rot. Lopen whatsaappen onder de douche voor de lol haha.

xperia_z_zl16_1020_large_verge_medium_landscape.jpg


Stof- en waterdicht. Full HD scherm. Quad core CPU.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Nee, alles behalve Stick Out Tongue. Heb nog een Macbook Air, Apple TV, Mac mini server, iPad, iPod touch & Shuffle. Hahahaha, helemaal verzot op apple. Ik draai al mee sinds de iPhone 3G. Heb de 3G, 3GS, 4, & 5 gehad. Was nu even toe aan wat anders. Sony levert ook vrij goeie service en kwaliteit. De waterdichtheid heeft mij ook overgehaald haha.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Binnen 1week heb je jouw Sony weer ingeruild voor een iPhone Stick Out Tongue. Eerste paar dagen is het leuk, nieuw toestel, beetje experimenteren. Maar daarna begin je de iPhone te missen.
Ik spreek uit ervaring :mrgreen:
 
Veel mis ik op dit moment niet. Integendeel, ik heb nu extra's. Een full HD scherm, een snellere processor, meer PPI en een muziek app waar Apple U tegen mag zeggen. inmiddels ben ik na 5 jaar ongeveer de iPhone wel zat. Ben wel toe aan wat nieuws. Als k zie hoe android in grote stappen vooruit is gegaan begin ik nu te geloven dat Apple achter de feiten aanholt. Al jaren lang de zelfde OS met hier en daar een tweakje. Weinig vernieuwend.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!