Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Bij een 1.6 TDI zeker wel, die kunnen allemaal naar 140pk getuned worden.

Bij de FR weet ik nog niet, dan gaat ie van 143 naar 175 pk, maar dat kost ook nog 700 euro Stick Out Tongue

140pk is aardig genoeg geloof ik haha

Alles went eh?;)
Maar ik ben wel met je eens dat 140 pk zeer zeker leuk is (al heb ik geen idee hoe 140 diesel pk's voelen):)

Mocht 't voor je uit maken, stage 3 voor een 1.6 is dacht ik iets van 160/170 pk en voor de 2.0 is dat bij JD 215 pk Big Grin
dus twijfel je nog over een evt hoger vermogen voor later, dan zou de 2.0 sowieso een leukere keuze zijn:mrgreen:
maargoed jouw keuze, het stukje hierboven is alleen maar mijn gekwijl :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Alles went eh?;)
Maar ik ben wel met je eens dat 140 pk zeer zeker leuk is (al heb ik geen idee hoe 140 diesel pk's voelen):)

Mocht 't voor je uit maken, stage 3 voor een 1.6 is dacht ik iets van 160/170 pk en voor de 2.0 is dat bij JD 215 pk Big Grin
dus twijfel je nog over een evt hoger vermogen voor later, dan zou de 2.0 sowieso een leukere keuze zijn:mrgreen:
maargoed jouw keuze, het stukje hierboven is alleen maar mijn gekwijl :lol:

Beter ga je naar Van Vught Tuning en laat je er een stage 5 pakket op zetten Stick Out Tongue
300pk en 500nm, hiermee kun je makkelijk een m3 bijhouden xD
 
Vandaag een flesje Iron-X binnen gekregen. Eerste wat ik deed was kokhalzen toen ik het flesje open maakte. Maar het is een super middeltje. Mijn velgen 4maand niet schoongemaakt, ik kreeg het remstof niet meer van mijn velgen af. Iron-X erop gespoten, 5min gewacht en de velgen zagen er weer nieuw uit :).
 
Haha die's wel een beetje oud voor windows 8 ja Stick Out Tongue

Had de mijne geupgrade van windows 7 naar windows 8 en had toen enorme internetproblemen. Vandaag herstelt naar windows 7 en een 'clean install' gedaan, nu werkt het perfect Big Grin
 
Uit onderzoek blijkt dat de meeste gebruikers na opstarten van Windows8 direct switchen naar de "klassieke" desktopmodus en vervolgens gedurende de sessie daar ook steeds blijven ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!