Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hiervoor is een apart topic:
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Vanavond wilde een eend zelfmoord plegen en gooide zich op het laatste moment voor mijn Polo. Ik vol op de rem en ietsje uitgeweken om hem niet alsnog te overrijden, heb ik voor de eerste keer een stoeprandje meegepikt :sob: (zijn zelfmoord poging is overigens niet gelukt).
Volgende week m'n velg maar gelijk laten herstellen, nondeju. En ik maar zeggen dat m'n velgen nooit een stoeprandje zouden zien van dichtbij, woeps.....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Het zat er aan te komen, maar voor iedereen bij deze duidelijkheid:

Screenshot_20201006-174643_Email.jpg

En terecht!!! Er is een pandemie! (Zeer besmettelijk virus) Een lockdown zou nu op zijn plaats zijn (Alles dicht voor 3 weken) Anders komen we er nooit vanaf!!! Sowieso dom dat ze nog dachten dat dat wel even door kon gaan.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Ik begin ondertussen een beetje gek te worden van het windgeruis dat boven de 60/70kmh te horen is. Ik heb ondertussen de deuren bijgesteld, en overal rondom alle rubbers gecontroleerd. Deze zitten nu strak genoeg dat ik een papiertje er bijna niet tussenuit krijg. Ik heb op iedere kier tape gehad, maar het geluid blijft onverminderd hard doorsuizen. Ik heb ondertussen écht geen idee meer wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand misschien nog suggesties voor dingen die ik kan proberen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!